Födelsedagsfikat igår

Igår hade syrran sin födelsedagsfika.
Jag hann ge barnen middag innan vi drog iväg, annars hade dom nog inte ätit mat alls när vi kom hem.
 
Barnen fick välja sina kläder själva och så gick vi.
Det var bara för familjen, sen ska hon fira sin födelsedag imorgon på en kryssning med några vänner. Jag tackade snällt nej till en kryssning, inte så lägligt för mig just nu med all oro och allt.
 
Danilo hade köpt en present till sin stora kärlek Anna som han satt med och väntade på henne... ♥
 
 
Mummu hade med sig ett kort till Karo och så fort hon började läsa började hon lipa, så jag ville inte läsa den alls. Haha, jag är sååå känslig och ville inte alls börja gråta.
Hon fick en ring från Mamma som gått i generation. Den tillhörde våran mormors mor en gång i tiden, och sen har den gått i generation till min mormor, mamma och nu Karo.
 
En jätte vacker ring som jag kommer ihåg att mamma hade på sig jämt när vi var små. ♥
 
20140124-060854.jpg
Sen fick hon öppna lite andra paket, och denna kandelaber var från oss allihopa. ♥
 
Sen var det dags för fika och att sjunga så klart- vilket tar ett tag då vi har ganska många språk att sjunga på, haha...
 

Olivia med kusinen Emma
 
Bessa bus valde att vara en prinsessa, dagen till ära.
 
Vanessa med linslusen Mummu
 
Olivia var Stefus tjej igår ♥
 
Precis när jag skulle ta bilden så fick Olivia syn på tårtan på bordet, därav minen Smiley.
Stefu brukar skoja med Danilo om Anna hela tiden, och Dano blir lite sur och säger "Det är MIN Anna!"
Och då hotar Stefu med att när Dano är kring 20-år så ska han sno hans tjej. Hahaha, it´s killing me!!!
Smiley
Rivaler de där två alltså...
 
Puua och Bessa
 
Nicole
Tack för fikat Karo!
Synd bara att alla fick så bråttom för nån konstig anledning Smiley
 
Smiley

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad roligt med kalas :)

2014-01-24 @ 18:16:14
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Viveca

Nicole passar så fint i glasögon!!!

2014-01-24 @ 20:31:31
Postat av: Ingela

Vad duktig hon är som använder glasögonen! Mysigt med kalas, härligt med barn, fika, stoj och bus :-)

2014-01-24 @ 22:19:02
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: Linda

Fin ring Karo fick!

2014-01-25 @ 15:11:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback