♥♥ BLOGGEN 4 år ♥♥

Hurraa hurraa för BLOGGEN idag!!!
 
Idag, för prick 4 år sedan skrev jag mitt första inlägg på denna blogg.
Mycket mycket har hänt sedan dess och bloggen har bara växt och växt.
 
När jag startade bloggen så fanns bara Nicole & Vanessa. Nu har det kommit 3 snart 4 barn till under denna tid och allting är dokumenterat här. Jag älskar att blogga. Jag älskar att kunna skriva av mig, dela mig av våra bilder och dokumentera våran vardag, utveckling, tankar, intressen, bus och en massa massa annat.
Tänk va roligt att ha denna blogg att se och minnas tillbaka till. Önskar att jag hade haft bloggen när vi började bebis verkstan, innan Nicole fanns. Men då skrev jag enbart för mig själv, och dokumenterade allting som en "bok" istället som jag skrev på datorn, och sedan skrev jag ut allt och klistrade in bilder- ja jag gjorde så ända tills jag öppnade bloggen, så allting är dokumenterat sen år 2006-2007, när vi började försöka få barn.
(vilket inte var det lättaste med  alla behnadlingar jag/vi fick genomgå.)
Jag har nog 5 tjocka pärmar fullt med utskrivna blad. Jag borde gå igenom dom en dag igen.
Ops, nu blev det lite babbel som inte var tänkt, haha..
 
Vad jag försöker säga till att jag bloggar för att mina barn ska ha minnen som dom inte kommer ihåg själva när dem blir större. Så att vi alla kan se vad vi pysslade med och vad vi hade för oss. Vilka tankar och vad som pågick just då. Dåliga och bra tider. Om något skulle hända mig så skulle barnen ha bloggen, och förhoppningsvis se här hur mycket jag älskade dom hur mycket dom betyder för mig. ♥
 
Under vägen när jag har bloggat har jag också fått massor av nya fina vänner.
Jag uppskattar era kommentarer, tips och råd. ♥
Ni säger att jag lyfter er och ger er inspiration, men ni gör minst samma sak för mig.
Tack för att Ni finns. Och tack för att ni tar er tid att kika in här och lämnar avtryck. Jag uppskattar det en massa!
Smiley
 
Många gånger har jag funderat på om jag ska ändra bloggen på något, ha lösenordsskydd på den eller bara skriva för mig själv. Jag kommer aldrig att sluta skriva. (så som det ser ut nu iaf)
 
Förhoppningsvis kommer ni att fortsätta följa oss på våran resa, våran vardag och upptåg!
 
♥ Anything can happen. ♥
 
Det har kommit in massor av nya läsare som har efterlyst lite mer bakgrunds info om oss.
Om våran familj/släktträd finns under kategorin "Det här är våran Familj" och mer om graviditet och förlossning på Nicole och Vanessa kommer att komma inom kort. Jag kan ju ta fram mina pärmar och visa er därifrån också ;) Håll utkik!
 
Så välkomna alla ni nya läsare och varmt tack till mina "trogna gamla läsare" och allihopa däremellan!
Smiley
Jag hoppas också att bloggen fortsätter att växa, fortsätter att nå ut.
 
ME & MY BABY DOLLS 4 ÅR IDAG!
 
P.S Bloggen har också fått en facebook sida för er som vill ha lite sneakpeaks: mybabydolls.blogg heter vi där. Och även Instagram- mybabydolls ♥ för er som vill följa oss där.

Kommentarer
Postat av: nlie

Går det inte att skapa flikar med info så du slipper upprepa dig? tex om du tittar i min blogg så har jag flikar som heter "mina barn" där det finns info om dem osv. Kram

Svar: Jag har några kategorier, men behöver nog lägga in fler. Har du tips på vilka flikar som behövs?
Me & My Baby Dolls

2014-01-30 @ 18:18:48
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Colette

kul att få följa er :) kul att se hur du/ni löser vardags "problemen" med era barn, jag lär mig mycket genom att se hur andra gör, även om man har olika åsikter om mycket är det skönt att se hur ni löser saker och jag har lärt mig mycket genom din blogg och blivit medveten om hur jag själv gör/ inte gör vissa saker.
hoppas du fortsätter att blogga länge till!!!

2014-01-30 @ 18:38:04
Postat av: Cissan

Grattis på 4-årsdagen! Du skriver så bra och är
otroligt inspirerande!!

2014-01-30 @ 18:48:43
Postat av: GOS TreMirakel

GRATTIS GRATTIS

Lite avis på att du skriver så bra, jag skriver dålig typ som jag pratar ibland lite knasigt formulerat också..

Gillar din blogg skarpt..

2014-01-30 @ 18:52:06
URL: http://tremirakkeel.blogspot.se/
Postat av: Cecilia

Stort Grattis🎈🎈🎈Jag har följt dig ett tag nu och älskar din blogg. Du verkar vara en väldigt fin mamma till dina barn💝
Hoppas du bloggar länge till, för jag kommer läsa.

Stor Kram

2014-01-30 @ 19:10:20
Postat av: Hjördis Pedersen

Grattis på 4års-dagen. till din underbara blogg, hoppas du skriver mera är så kul och härligt att följa dig och familjen. Lycka till. Kram

2014-01-30 @ 19:48:00
Postat av: Catarina

Hej!
Jag är ganska ny som läsare av din blogg och bara älskar den! Kommer absolut att fortsätta att läsa om dig och din familj. Lycka till med er nya bebis som jag förövrigt tycker ska heta William om jag ska välja mellan dom namn du gav på förslag.

2014-01-30 @ 20:59:29
Postat av: Ebba

Du skriver att du/ni genomgick behandlingar för att bli gravida. Om du inte tycker det är för privat så skulle det vara intressant om du skrev om den resan ni gjorde. Vi är nog fler än man tror som fått kämpa för att bilda familj och detta pratas det inte så mycket om. Men bara om du vill, känn ingen press. :-)

2014-01-30 @ 21:09:11
Postat av: lindisha6barnsmamma

grattis på 4 årrsdagen.
tycker om att läsa din blogg får lite tips oxå tycker du skriver bra önskad att jag oxå kunde skriva så bra

2014-01-30 @ 21:17:50
URL: http://lindisha6barnsmamma.bloggplatsen.se/
Postat av: Ann-Sofie

Du skriver fantastiskt bra,älskar din blogg! :-)

2014-01-30 @ 21:52:39
Postat av: Angelica

Grattis till bloggen! Jag gillar din blogg jättemycket! Jättekul att få läsa om dig och din fina familjs vardag. Känns att du skriver ärligt, hoppas verkligen att du fortsätter att blogga lääänge! Jag kommer iaf följa bloggen så länge den finns :) Tack för en toppen blogg! Kram

2014-01-30 @ 22:11:42
Postat av: nlie

Kikade på dem kategorierna du har, kanske ska ha en per barn också så om du skriver om bara tex Jonathan så man kan gå in och kolla på lite speciell info om dem olika barnen.

2014-01-30 @ 23:00:47
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Lina

http://www.barnvagnsblogg.com/kronan-2014-syskonvagn-och-ny-sulky/#more-8523

2014-01-31 @ 08:36:06
Postat av: Rebecca

Hej! Har läst din blogg och tag och tycker den är mycket bra.

Är lite nyfiken hur det gick till när ni fick ert företa barn?
Du har vid flera tillfällen nämnt att det var svårt.
Vad var "felet"? Hur lång tid tog det? Var det något "fel" som löste sig sen? (Med tanke på att du snart har 6 fina barn:)

Har själv 2 barn och båda barnen tog lång tid att "göra" och tycker det viktigt att man pratar om att det KAN ta lång tid. Alla lyckas inte "på första försöket".

Kram!

2014-01-31 @ 11:57:59
Postat av: Rebecka

Så fina ni är!!! Stort grattis till nummer 6.

2014-01-31 @ 18:56:48
URL: http://www.rebeckaevald.blogspot.com
Postat av: nina

Grattis med 4 år som blogger:)
Jeg har også blogget i 4 år!

Er innom bloggen din hver dag,er så koselig å lese om dere og se på alle de gøyale bildene:)

2014-01-31 @ 21:13:50
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback