Bilder från igår

Här kommer lördagen med några bilder :
 
Efters Olivias lilla skönhetssön kom min svägerska Anna hit med sina två barn, strax efter kom även syrran med sina 2 barn. Ungarna lekte och röjde och vi andra satt och pratade. Ja förutom Danilo då, han kröp intill sin kärlek Anna och lämnade inte hennes sida.
 
När jag satt så blev jag snabbt beodrad av syrran att jag ska ligga. Yes mother...Smiley
Lek och röj:
Sebastian, Dewin & Jonathan
 
Nicole & Emma
 
Vanessa & Felicia
 
Det tjatades en massa om att åka snowracers tillsammans så vi klädde på oss och gick ut en stund till backen precis vid oss. Jag var mäkta impad över Danilo & Jonathans samarbete med sin snowracer. En tog tag i snöret och en puttade på bakifrån uppför backen, och sen turades dom om vem som skulle sitta och styra och vem som fick sitta bak och så åkte de ner och på samma sätt upp igen. Mina stora pojkar. ♥
 
Vanessa & Nicole turades om att åka med Felicia och Dewin han körde sitt eget race.
 
Det var inte så kul därute för Olivia. För mycket snö så hon kunde inte gå nånstans utan att ramla ner.
Moster Karolina med Olivia
 
Hon fick nöja sig med att sitta varmt i vagnen istället.
 
Jag och syrran ringde till Puua som visst var lite Merilä och lurades med honom att vi var en och samma person. Och vi trodde att han gick på det, men när Mummu ville ta över luren så sa han att han pratar med mig & Tantan??! Smiley
Efter pulkabacken gick vi hem till oss och Andres åkte för att köpa pizza.
Träffade på en kompis Dewin utanför våran port, så även han följde med oss upp hem till oss.
Det lektes och busades, dom lekte kurragömma och Dewins kompis Alex spelade gitarr och sjöng så hela järngänget höll på att kissa på sig av skratt.
 
Pizza time!
 
 
Hela familjen slocknade rätt så tidigt igår, jag låg vaken och funderade och funderade över detta med rumsbyten och vilka möbler som skulle flyttas till vilket rum. Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

hørtes ut som en koselig lørdag :-) ta godt vare på deg selv nå:-)

2014-01-19 @ 13:25:14
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback