80 dagar kvar


Japp, här räknas det ner till Jonathan & Danilos födelsedag som är den 8:e april.
Dom längtar och tjejerna har längtat efter sina sen i november och har helt klart för sig vilka som ska bjudas.

Sakta i backarna va, det är ett x antal månader kvar... 😂
Men dom gillar visst också vara ute med planeringen i god tid ❤
(Dom fyller 30 maj och 26 juni)

Nedräkning börjar direkt när ett syskon fyllt år, så denna räknare gjorde vi redan i december efter Olivias 1-årsdag.

Nu sover hela familjen, bara jag som är uppe.
Jag saknar dom faktiskt nu när dem sover. Men bara lite ;) 
Imorgon är en ny dag.

Nu ska jag förflytta mig till sängen... Om jag kommer upp ur soffan så att säga.


Kommentarer
Postat av: Gretq

Gud vad lik Danilo är Dewin på den bilden!

2014-01-18 @ 22:47:37
Postat av: Tina

Min äldsta dotter fyller 6 år den 9:e april :)

2014-01-18 @ 23:53:01
Postat av: Tina

Min äldsta dotter fyller 6 år den 9:e april :)

2014-01-18 @ 23:53:13
Postat av: Josefin

Har du sett den här lösningen för flera barn på liten yta?
Den verkar inte jättesvår att bygga själv heller.

http://www.pinterest.com/pin/176344141633491754/

Lycka till med graviditeten! Jag är gravid med nr. 3. Det är 23 månader mellan ettan och tvåan och lilla kommer att vara ca 14 månader när trean kommer. När jag känner mig nervös för hur det ska gå tittar jag alltid in på din blogg och så känns allt bättre! Du verkar alltid så positiv!

2014-01-19 @ 00:24:22
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

Ja det där med födelsedagar är viktigt :) här hemma frågar barnen också hur länge det är kvar tills de fyller år. Och blir de arga och sura på en så är största "hotet" att man inte får komma på deras kalas :) du kanske känner igen det ;)?! hihi

2014-01-19 @ 07:49:08
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: Sandra

Här väntar också barnen på sina födelsedagar. Tyvärr får dom vänta ett tag skrattar. Gossen fyller år 26 Juli och minsta tösen 1 Augusti =) Alltså era pojkar är bara så fina. Ja det är ju alla era barn. <3

2014-01-19 @ 11:42:48
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback