♥ Vecka 29 + 0 ♥ The life of a pregnant Mama.

(F*N! Jag skrev ett långt inlägg nyss och tryckte på nån knapp för fort och allt bara försvann!!!!!)
Hur som helst då.
 
♥ Jag älskar onsdagar! ♥
Onsdagar är min favorit dag i veckan nuförtiden.
Onsdagar betyder att bebis i magen är en vecka äldre, en vecka starkare, en vecka mer utvecklad och en vecka närmare vårat mål, en vecka närmare tills vi får träffa vår nyaste familjemedlem. ♥
Jag längtar!!
Helt galet att jag är i 3:dje och sista Trimestern och att det bara är 76 dagar kvar till beräknad förlossning.♥
 
Det pep till i min gravidapp i min mobil imorse och såhär står det:
 
 
Andres fick ta några kort på mig:
 
På den sista bilden försöker jag hålla mig för skratt... Jag sa något om namnet "Torgny".
det är ett namn som jag inte skulle döpa min son till, men lite roligt arbetsnamn är det ändå. Tokigt också att jag inte hört det namnet innan min (mar) dröm och nu hör man det lite här och där.
 
Många av er har grattat Torgny på hans namnsdag idag, TACK! Smiley Ni är ju bara för härliga!
 
Jag mår helt okey nu. Vilan gör underverk för mina sammandragningar och jag har behövt att ta Bricanyl tabletten bara en gång. (och jag hoppas att slipper fler gånger- biverkningarna var inte roliga!)
Nu är det dock så att jag inte kan äta vanliga portioner mat längre, för det fastnar bara i halsen och jag blir illamående och måste kräkas. Som igår kväll efter middag besökte jag toan med huvudet före- och då klampar lill Snuttisen in och bankar toalocken i mitt huvud ett x antal gånger när jag står där på knän och kräks. Tack...
 
- Glamouren flödar i mitt liv. Verkligen. -
The life of a pregnant Mama.
 

Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

du är riktigt vacker :) jag har skrattat gott åt namnet Torgny :D haha du är härlig, fick mig ett gott skratt när du skrev om va snuttisen gjorde hehe

2014-02-26 @ 18:56:58
URL: http://www.annakohler.blogg.se
Postat av: Therese

Du är så fin med din mage!
Jag tycker Torgny är ett jätteskojigt namn o fnissar varje gång du skriver det hehe

2014-02-27 @ 07:29:06
URL: http://unaangelita.se
Postat av: Malin - Nybliven tvillingmorsa

Tiden rusar fram!
Och du är så vacker! Hoppas allt är bra! Kram kram <3

2014-02-27 @ 08:27:22
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: en farmor

Så otroligt vackra barn ni har :)

Svar: Tack snälla <3
Me & My Baby Dolls

2014-02-27 @ 11:19:35
Postat av: Hanna

Riktigt fina bilder på dig och givetvis på dina barn också.

Blir också lite full i skratt av namnet Torgny. När jag gick i grundskolan. (1-6) så var det en kille som vår några år yngre än jag som hette Torgny i en klass. Kommer ihåg att jag då tyckte det var ett jättekonstigt namn.

2014-02-27 @ 12:31:23
URL: http://www.grimmestam.com
Postat av: Annster

Så fin mage :)

2014-03-02 @ 14:56:22
URL: http://annster.se
Postat av: lise

Är det samma pappa till alla barnen ?
Skulle du kunna tänka bo i Finland tex helsinki vid havet eller ?

Svar: Japp, samma pappa till alla barnen :)Hmm, svår fråga! fast nej, inte i Helsinki, vill inte leva storstadsliv med barn, jag vill hellre bo lite avskilt, men ändå nära till allt. Andres skulle aldrig vilja flytta till Finland, men vi har pratat mycket om Spanien. <3
Me & My Baby Dolls

2014-03-04 @ 00:45:03
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback