♥ Vecka 26 + 0 & were the hell is my GLOW!?

Wiiieeee!!!
Nu börjar det kännas bättre, mer hoppfullt detta med veckorna.
Hela januari månad gick verkligen på snigelfart det kändes som att jag inte alls kom framåt. Kanske för att jag själv var så himla orolig över sammandragningarna och att livmodertappen var påverkad.
 
Nu räknar jag ner på dagarna tills det är dags för nästa besök hos speccen i Huddinge. Den19 februari är det dags för ett tillväxt ultraljud. Längtar att få se våran lille Torgny!!! ♥ (hahahaha, it´s still killing me!) Prick 2 veckor kvar dit.
 
Såhär står det om denna vecka:
 
Och såhär står det om "mig":
 

Här är dagens magbilder:
 

Jag tycker att magen känns jätte stor för att bara vara i vecka 26 + 0!?
För att vara jag liksom...
 
Ja, annars så känner jag mig väl som en påse skit ungefär.
Tuttarna vilar på magen när jag sitter, jag känner mig tung ibland eftersom jag inte vågat röra på mig så mycket under denna tid. Håret är en katastrof med sitt utväxt och hyn... cheez alltså. Denna årstid är inte smickrande för min hud alltså + alla gravid hormoner på det. PLUS att man känner sig som ett lik utan färg i ansiktet.
 
Idag köpte jag iaf hårfärg.
Min brun-utan-sol spray är slut så jag borde beställa ett nytt från syrran. Lite färg piggnar nog upp en!
 
Tack för omtanken om mitt knä som jag skadade i helgen, den är nästan helt bra nu, bara att blånaden som håller på och försvinner nu, men annars så kan jag gå med den utan problem. Dock känns den lite när det är kallt ute, hur konstigt det än låter?

Kommentarer
Postat av: ♛ S o p h i e ♛

vad använder du för bus spray? :)

2014-02-05 @ 13:53:04
URL: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Är det bara en bebis Satu.... hih... Älskar dig puss. ☆♡☆


Svar: Börjar jag också undra, haha 😂
Me & My Baby Dolls

2014-02-05 @ 14:58:20
Postat av: premis mamma

Följer din blogg o vill först få gratulera till bulan. Sen knip. Min lilla föddes just 26+0 o de är inte stora då. Så jag håller tummar o tår att bulan stannar några veckor till.

Det är så kul o trevligt att få följa er vardag. Tack för att du delar med dig av erat liv till oss.
Varma kramar

Svar: Oj, hur mycket vägde din lilla i vecka 26+0? Hur gick det??
Da dem vad det var för anledning till att du födde så tidigt?
Me & My Baby Dolls

2014-02-05 @ 16:34:57
Postat av: Frida

åhh, vart kommer linnet ifrån?? jätte fint med spets :)

Svar: Från Vero Moda ;)
Me & My Baby Dolls

2014-02-05 @ 18:43:38
Postat av: A

Min systerdotter föddes i V. 26 och är idag en sprallig tjej på snart 3 år. Hon har klarat sig fint bortsett från "små skavanker". Tänkte lugna dig lite. Kram

Svar: ❤Tack!
Me & My Baby Dolls

2014-02-05 @ 19:53:02
Postat av: Malin - Nybliven tvillingmorsa

Du är såååå vacker! Kram

2014-02-06 @ 00:32:19
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Therese

Du e så fin med din mage! :)

2014-02-06 @ 06:11:00
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: premis mamma

Hej
Hon vägde 852g och var 33cm. Mår bara bra i dag. Lite efter i utvecklingen. Kan ej gå själv men går bra med en hand. Känner tyvärr inte att jag har värkar. Provat cerklage men funkar inte på mig.

Svar: :/ Hur gammal är hon idag?
Me & My Baby Dolls

2014-02-06 @ 11:44:15
Postat av: Hanna

Undrar också vilken BUS du kör med :) Fin mage!! Snygg klädstil osv...ser verkigen fräsht ut. inte alls som du beskriver. :)

Svar: Den heter Tan Can och är en vit spray burk :)Ska ta bild på den ;)
Me & My Baby Dolls

2014-02-08 @ 11:02:06
URL: http://www.misuki.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback