Vardagslyx?

Brr vad jag fryser!
Jag sitter här och dricker en stor kopp med varm O`Boy och funderar på om jag ska smyga mig in och ta ett varmt bad strax- lite LYX såhär mitt på dagen innan vi går ut och äter middag!
Järngänget är hemma från dagis och mamma hjärtat känns helt.
 
Jag beställde ju lite grejer från New Heaven igår och idag fick jag ett SMS om att jag kan gå och hämta dom nu! Redan! Det var snabba puckar! Jag hämtar det samtidigt när jag ska hämta två andra paket som kommit, har bara inte orkat ta mig dit ännu. Ops... ;) Ett paket är ju väggdekoren som jag beställde (ta 3 för 2 hos balorina.se) Kommer ni ihåg att jag skrev om det förut?
Har också ringt 3 viktiga samtal så nu kan man pusta ut och inte ha det hängandes över mig i helgen.
 
Igårkväll när jag kom hem låg det post på bordet som jag blev glad över (istället för bara räkningar) 
Det var en massa bonuscheckar från H&M, Lindex och KappAhl! Smiley Wohooo! Me happy!
Andres tyckte precis att att det var dags att handla nya byxor till Jonathan & Danilo, för deras mjukisbyxor börjar bli för korta...Smiley
 
Bjuder er på några bilder från idag
 
En liten Snuttis efter morgonbadet :)
 
När håret och klänningen är på plats... Smiley
(en röd klänning med hjärtan, dagen till ära- tack Mummu!)
 
Sååå glad och stolt att hon lärt sig att klättra upp på våran säng så att hon kan hoppa och slänga sig på kuddarna...
 
 
... Inte så lätt att leka när lillsyrran är överallt...
 
Våran sötnos Vanessa
 
Mina fina grabbar ♥
 
Nicole
 
Ni ser att lill Snuttis syns med i bakgrunden överallt...?? Smiley
 
Sedan tröttnade hon, hämtade napp och snuttis från sin säng och blev sådär gosig och snuttig som bara hon kan vara. ♥
 
 
Nä, nu ska jag smyga mig till badrummet för ett varmt bad! Undrar hur länge man får ligga där i "lugn och ro"??
Smiley
 

Kommentarer
Postat av: Malin - loppi.se tvillingmorsan

Så otroligt söta barn du har. Hoppas att du har en underbar alla hjärtans kväll. Kram

2014-02-14 @ 18:14:08
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Härliga bilder :-D
Robin tackar för ditt grattis..ler.
Kram Camilla

2014-02-14 @ 20:01:04
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Marina

Vad fina bilder:) ni får ha en trevlig helg, kram på hela familjen

2014-02-14 @ 21:07:24
URL: http://allaminahjartans.blogspot.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback