TIPS! ---> BH Extensions

 
Jag tänkte dela med mig utav ett tips! (främst för er som är gravida just nu.)
 
Det är vanligt att omfången på BH:arna blir lite tight när magen och boobsen växer, det har det gjort på mig och mina BH:ar skar och stramar sig i huden och lämnar röda streck och sitter jätte tight.
Sååå istället för att köpa nya bh:ar så köpte jag BH Extensions!
Hur bra som helst! Man fäster dem på sin bh och vips blir banden längre och det stramar inte till längre.
Jag har köpt dessa med twinsen och Olivia och häromdan köpte jag de igen (jag har nog rensat för mycket i mina skåp och slängt dessa)
 
4 pack från KappAhl under 50-lappen!
(svart, två vita och en beige)
 
Än så länge har jag sliuppit köpa ny bh, men vissa av mina kan jag inte använda längre, dom har "mystiskt" blivit för små under graviditeten ;-) 

Kommentarer
Postat av: Anna

Dem har jag också, nästan ett måste när de trycker överallt annars :)
Fast då jag är lite större än dig så har jag haft mina i över en månad nu...orättvist då du ska ha 1 vecka efter men men ;)

2014-02-22 @ 15:43:47
URL: http://annaochelias.blogg.se
Postat av: Anna

....skrev fel tror jag.. Då JAG ska ha en vecka efter skulle de stå ju=D

2014-02-22 @ 15:44:44
URL: http://annaochelias.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

hmm fast kan du ha samma kupa menar du även fast du bara förlänger de där bak?
jag har ju C från början och gick väldigt snabbt över till D och jag hade inte bara kunnat förlänga där bak för själva bhn/kupan är ju frtf för liten om du förstår hur ja menar? :P

Svar: Jag förstår precis! Jag kan inte heller använda många av mina då kupan blivit för liten (spec. push-up) men några "vanliga" kan jag fortfarande ha med dessa extensions ;)
Me & My Baby Dolls

2014-02-22 @ 21:03:34
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback