THIS is sooo her!

Snygg pyjamas outfit (med svarta pyjamasbyxor of course!) med en tu-tu och änglavingar!
That is soo Vanessa!
 
För övrigt så börjar vi bli trötta på hennes dille för svarta tights.
Jag skojar inye- hennes bydålåda är full med snygga tights i alla möjliga färger men hon ska bara använda sina svarta tights med lilla My i byxslutet. När dom ligger i tvätten så blir det tjat om när dom är klara och så ska hon välja några andra svarta tights. (hon har 3 olika svarta tights som hon kan leva i)
Är alla 3 par i tvätten är det en katastrof.
Det blir världens liv när jag ber henne sätta på sig något annat, och så har hon varit jätte länge, så viktigt med kläder! Ingen annan av våra barn har aldrig varit så. Bara denna envisa bestämda virvelvind.
 
Igår valde jag mjukisbyxor till henne och då går ju världen under om man är 4 år, heter Vanessa och ska ha på sig mjukisbyxor! WTF tänker mamma med?! undrar hon säkert, för det var ju riktigt hemskt.
Eftersom jag inte orkade ta den diskussionen med henne och stressa över det, så sa jag att hon ska hämta nått annat då. Och då var jag också så hemsk som inte tvättat hennes svarta tights!
Så hon tjurade och ställde till med en ny scen när hon skulle ha på sig ett par andra tights.
Jaa-a ni... det är inte lätt alla gånger.
 
Så tråkigt bara att man köpt en massa fina byxor som aldrig blir använda?! Hon hinner ju växa ifrån alltihop... :/

Kommentarer
Postat av: Erica Andersson

Jätte söta barn ! :D
Kolla gärna in vår blogg !

http://nattstad.se/AntoniaoErica

2014-02-21 @ 21:23:31
URL: http://nattstad.se/AntoniaoErica
Postat av: Camilla

Känner så igen det från när de stora barnen var små, fast det är så fortfarande, men nu är killen 11 och tjejen snart 10 och nu måste de vara med och shoppa, finns inte en chans annars. Tur jag har sladdisen på snart 14 mån att klä, är glad så länge han nöjer sig med vad jag väljer. Fortsätt vila, snart är det maj och "Torgny" är här.

Svar: 😂
Me & My Baby Dolls

2014-02-21 @ 21:30:23
Postat av: Pernilla-mamma till Kevin, Jamie o en till i magen:)

hihi de e tur att lilla olivia kan ärva dom andra färgerna då o så får vi hoppas att hon inte blir som vanessa=) hehehe...

2014-02-21 @ 21:34:15
URL: http://skruttungen.blogg.se
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Hahaha härlig tjej ..ler..
Jag har en här med som är petig på kläder..ler..
Ha en jättebra helg..
kram Camilla

Postat av: Helena H

Såg den där pyjamasen på Lindex. :)
Min mamma funderade på om det gick att ta av vingarna eller om man måste sova med dom, så frågar dig det nu då. :)

Svar: Vingarna köptes separat ;-)
Me & My Baby Dolls

2014-02-22 @ 01:04:52
Postat av: Karolina

Lite som sin kusin Felicia, först var de ju Pippi flätor konstant, inga "bubblor" på tröjan och allt annat! Haha...😂

2014-02-22 @ 01:11:02
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: G I N A ~

Så söt hon är! :D man blir glad av bilderna ♥

2014-02-22 @ 09:54:38
URL: http://kissen.se
Postat av: Malin - Nybliven tvillingmorsa

En bestämd liten dam! Hihi
Ha en underbar lördag fina ni <3

2014-02-22 @ 10:01:33
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Greta

Tur i alla fall att hon har en lillasyster som säkert kommer älska att få så mycket kläder!

Svar: Ja, det är tur det! ;)
Me & My Baby Dolls

2014-02-22 @ 10:06:25
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback