Sammandragningar på natten och tandvärk

Måndag förmiddag och barnen är lediga från dagis idag.
 
Har ordnat med en playdate till eftermiddan, ska bli kul ♥. En kompis och hennes tre tjejer kommer på lek och kaffe.
 
Natten var väl inte den bästa, vaknade flera gånger av sammandragningar? Mitt på natten?
Men som tur är så försvann dem och istället har jag plågats av tandvärk. F*n! Jag hade behövt få den fixat för lääänge sen, men struntat i det för att... jag inte vågar med en rotfyllning vilket jag vet behövs till denna tand.
Och så kostar det skjortan också. Usch... jag skulle bara vilja bli sövd och så kan de fixa alla mina hål samtidigt och så slapp jag lida.
 
Kommer ni ihåg att jag skulle testa med silvershampoot igår eftersom mitt hår blev gult? Jo tack nu blev det blått istället. *suck* Har god lust att bara raka av mig allt och börja om med nytt och fräscht hår. (<---nästan iaf, haha)
Fick hem mitt brun-utan-sol-spray igår som jag beställt från syrrans salong. (u-zone.se)
Många har frågat efter den och såhär ser den ut:
 
Love it! ♥

Min brorsdotter Emma var här och lekte med barnen häromdagen och med sig hade hon ett paket till mig!
Aww hur gullig är inte hon? ♥ Älskar dig Emma!!!
 
Bjuder också på en bild med Danilo och hans kärlek Anna.
 
Puua med sina bodyguards...
 
Olivia med sin kusin Sebastian ♥
 
Nicole kvällsmyser...
 
Jag har knipsat kort under denna förmiddag också, men jag har inte hunnit överföra dem ännu, nu ska jag lägga mig och vila en stund.
Olivia fick sig ett par nya vinterskor också, då hennes var för små...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan tipsa om "min mun" som ligger på östermalm, är också rädd för att gå till tandis men kände att det var ohållbart med tandvärk. Så lagade alla mina hål där i höstas och är väldigt nöjd. :-) Lika bra att ta tag i det, för det blir ju knappast bättre tyvärr :-(

2014-02-10 @ 12:27:41
Postat av: Mummu

Vilken fin bild på Sebastian och Olivia 😊

Svar: Jag tyckte också det! <3
Me & My Baby Dolls

2014-02-10 @ 14:46:29
Postat av: Mummu

Vilken fin bild på Sebastian och Olivia 😊

2014-02-10 @ 14:46:29
Postat av: Sofi

Hej!
Jag har en liten fråga bara, vad skulle du göra om något av dina barn kommer en dag och säger att hen är homosexuell? Jag är enbart nyfiken.
Jättefin blogg Satu, läser den varje dag! :) Du är en toppenbra mamma!

Svar: Intressant fråga, jag svarar på eget inlägg senare ;)
Me & My Baby Dolls

2014-02-10 @ 14:55:22
Postat av: Jaana syster till 8 syskon

Mood 2-1 är jättebra att få bort det gula och man får en naturlig färg. Jag färga mitt hår från mörkt till blont.

2014-02-10 @ 15:19:24
Postat av: Ida

Hej :) Allt bra? :)

2014-02-10 @ 17:14:28
URL: http://idagrunn.blogg.se
Postat av: Ullis

Halloj...jag har också tandläkarskräck och för två månader sen gjorde jag min första rotfyllning...å vet du? Det gjorde inte ett dugg ont!!! Obehagligt och jobbigt att gapa,med absolut inte ont. Jag hade tur och bedövningen tog direkt vilket den tydligen inte gör om inflammationen gått för långt. Så mitt råd är,Gå innan det blir riktigt illa!

2014-02-10 @ 21:12:34
Postat av: ErikA

Hej! Hade stora problem med mina tänder under graviditeten. Gå till tandläkaren nu!!!! Fick dra ut en tand mm. Lycka till.

2014-02-10 @ 23:38:34
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback