Nyklippta tuffingar

Iförrgår när min väninna kom på besök med sina 3 tjejer så åkte Andres och grabbarna bus på egna äventyr.
Hem kom sen 2 väldigt stiliga, nyklippta grabbar.
 
Inga bra bilder direkt, dom är inte så samarbetsvilliga framför kameran alla gånger. Speciellt Jonathan. Blir tokig när jag tar bild på honom ibland. Han blundar alltid på varenda bild jag tar. När jag sedan ber honom att hålla ögonen öppna så gör han sååå konstiga miner.
Samma sak när jag ska ta bilder lite diskret, för dom behöver ju inte posa varje gång, men han upptäcker mig och gör sina konstiga miner med försök att hålla ögonen öppna. Han kan se helknasig ut., haha...
 
Hur som helst- dom blev jätte stiliga!
Dom hade tydligen ätit frozen yoghurt på det nya stället i Handen C. Jag har aldrig ätit det, är det gott?
Vi har gått förbi och sagt att vi ska testa nån gång, men det har aldrig blivit av.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad fina dom blev i håret! :). Jag är också nyfiken, har aldrig provat det!!

2014-02-12 @ 10:51:42
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Jätte fina pojkar,,, ☆♡♡☆

2014-02-12 @ 12:20:56
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Jätte fina pojkar,,, ☆♡♡☆

2014-02-12 @ 12:21:21
Postat av: Jennie

Vad är det för halsband dina barn har? Är det olika smycken på dem? Står dem för något speciellt? :)

Svar: Danilo & Jonathan har sina namnbrickor som dom fått från sina storebror. Danilo har ett finskt lejon hängandes där också, Jonathan har tappat bort sitt.Nicole har också ett finskt lejon hängandes på sin (sånt som vi finnar har på oss i vår familj, haha) och Vanessa har tappat bort sitt.
Me & My Baby Dolls

2014-02-12 @ 12:29:10
Postat av: Emma

Frozen yoghurt är jättegott! Jag rekommenderar dock att gå ett varv och kolla vilka tillbehör du tror att du vill ha innan du väljer smak på yoghurten. För mig slutar det alltid med vanilj yoghurt eftersom jag vill ha allt mellan färsk frukt, choklad, torkad frukt, godis osv som topping! Och ta mycket mindre yoghurt än du tror - annars får inte tillbehören plats!

/ Emma - som tyvärr jobbar nära ett Frozen Yoghurt ställe! :))

2014-02-12 @ 17:10:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback