Nu tar vi helg!

Jag vet inte varför men alla mina inlägg här på bloggen hamnar automatiskt på min facebook-sida...? Förut har det kommit upp en ruta där jag får välja om det ska delas eller inte. Hmm...? Får titta närmare på det.
 
Idag har vi tagit det lungt efter dagishämtning.
Jag mådde lite illa när jag hade hämtat dem och låg på soffan i en timme medans de lekte och hade för sig.
Efter middan och kvällsbadet tände jag en massa ljus överallt och parkerade oss på soffan hela familjen och tittade på en film och åt glass.
 

Nu tar vi helg och jag hoppas att kidsen bjussar på sovmorgon imorgon!
Jag har sovit jätte dåligt de 3 senaste nätterna- eller rättare sagt- Olivia har sovit kasst de senaste 3 nätterna, därav jag också.
Och så har Nicole och Vanessa kommit till våran säng och jag har knappt kunnat röra mig. Jag måste sova på sidan, det är den enda sovställningen som är behaglig, med en kudde mellan benen. Och när det är 4 pers i vår säng så känns det som att jag ligger som en packad sill där. Så framåt morgontimmarna har jag smygit ut till soffan. *suck*
 
Jag berättade ju förut att jag fick ett avi med posten att jag har paket att hämta?
Haha, ni skulle ha sett Andres min när jag sa att jag faktiskt inte har beställt något och att jag inte vet vad det kan vara för något. Hans min sa typ: "Jaja, det säger du bara..."
Jo det har vart några paket som jag klickat hem (och några är på väg) men just denna visste jag inte om.
 
Det visade sig att vara från en fin bloggläsare.
Tänk att vi aldrig träffat henne, och hon tar sig tid och faktiskt köper något. Till våra barn! ♥♥♥
Jag öppnade paketet redan i bilen och både jag och Andres var riktigt rörda.
 
♥ TUSEN TACK TILL DIG CARINA W!  ♥
 
Ett fint kort och en massa strumpor till Jonathan och Danilo.
 

♥ Tacksam. ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men så gulligt gjort. jättefina strumpor.

2014-02-06 @ 20:55:24
Postat av: Fia

Jag vet att man kan via blogglovin dela sina inlägg på fackebook. Dom kommer då upp så fort man publicerat, du kanske har bokat för nått sånt =)

2014-02-06 @ 20:57:50
URL: http://sofsan.se
Postat av: Anonym

åh vad snällt! :) jättefina är dom!

2014-02-06 @ 21:13:35
Postat av: Karolina

Va gulligt!

2014-02-06 @ 21:47:08
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Lina

Konstigt det där med facebook.
Vad snällt av henne, man blir ju alldeles varm ihjärtat.

2014-02-06 @ 22:01:03
URL: http://linaseto.blogspot.com
Postat av: nlie

Vad fin Vanessa är i dem nya glasögonen!

2014-02-06 @ 22:47:01
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Mummu

Hur gullig kan man vara, va snält av henne. 😊💓

Svar: Eller hur! <3
Me & My Baby Dolls

2014-02-07 @ 07:56:02
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback