Natti natti


Kan inte sluta titta mig mätt på denna "perlita" (= lilla pärlan på spanska)

Var precis inne och tittade till henne, som jag gör med alka barn innan jag lägger mig och var bara tvungen att ta kort. Vill bara pussa på henne, men tyvärr når jag inte ner till hennes goa kunder med min mage som tar emot i spjälorna 😂.

Ni ser att hon har sparkat bort sina strumpor och täcke. Och hennes små tossingar som vart lite kalla på mornarna.. 

Nä nu säger jag god natt, imorgon utlovar jag en massa inlägg och bilder.❤ 

XOXO

Kommentarer
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Såå söt.
Jag går oxå o kollar alla barnen innan jag lägger mig.
Även på natten med om jag går på toa haha
Kram Camilla

2014-02-02 @ 23:46:07
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Alexandra

Haha, roligt att läsa att andra också spriger o ser på barnen, even på natten ;) Olivia är bara för söt!! Liksom dina andra barn.

2014-02-03 @ 09:32:19
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback