Möblerna i sina rätta rum

God kväll där ute i stugorna. ♥
Alla barnen ligger och sover i sina nya rum nu. Alla stora möbler är på plats i sina rätta rum, imorgon är det inredning och sätta upp saker på väggarna som ska göras.
 
När jag frågade Olivia ikväll om hon ska gå och sova så svarade hon "Ååå-å!" och knallade in på sitt rum. Som nu är Nicoles. Gissa om hon var förvirrad när Nicoles byrå stod på den plats där hon hade sin säng, haha... =)
 
Olivias rum töms...
 
Vanessas nya rum fylls på...
 
Strax innan dagishämtning bestämde vi att vi hade gjort nog för en dag.
Vi hämtade järngänget från dagis och åkte till Fittja till Andres föräldrar där vi blev bjudna på mat.
Dom hade gjort komage som Andres älskar och annan mat till barnen som inte är så förtjusta i det. Jag tror att själva namnet på maten gjorde sitt där... ;)
 
Olivia åt med god aptit dock!
 
Lilla "Liiiah" var på strålande humör och skulle clowna sig på bordet med dans och jag vet inte vad.
 
Barnens farbror Oscar hade köpt en bur till sina hundar och tror ni inte att våra småttingar skulle undersöka den....?
 
Vanessa agerade fotograf och tog några bilder med min kamera...
Här deras kusin Javier och pappa Andres :)
 
Nu ikväll när vi kom hem var första gången de såg sina rum och var väldigt nyfikna. Kommer nog bli bra det här!
Andres låtsades att han skulle sova med Nicole.
 
Bessa Bus gör sig redo för läggdags...
 
 
Imorgon återstår det roliga, då jag gör nån nytta också, istället för att bara dirrigera vilka möbler som ska bäras och vart. Små pyssel och inredning, löööv it. ♥
 
Vårat sovrum är jag riktigt nöjd med, men jag har glömt att ta bilder... Olivias nya rum är den som är minst klar.
Men imorgon så! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Läste om Kronans syskonvagn och tänkte på dig!

http://www.barnvagnsblogg.com/kronan-2014-syskonvagn-och-ny-sulky/#more-8523

2014-02-04 @ 21:22:11
Postat av: Elin Fennander Sahlberg

Ååå, vad härligt att få sätta händerna i barnrums inredning.. Tyvärr är jag inte "där" just nu, tvärtom, RENSAR!! Men visst tusan är jag avis 😊

2014-02-04 @ 21:41:27
URL: http://wilhelmsro.com
Postat av: Anna

Hej! Har ett försenat namnförslag Enzo. Skulle passa med ert efternamn; Enzo Gonzales:-) Sedan undrar jag ifall du tycker det göt mindre ont när man föder sitt femte, sjätte barn än när man föder sitt första? Mvh Anna

Svar: Enzo heter ju den där Gorillan på Kolmården! haha XDNäe, det gör lika ont för varje gång! :/
Me & My Baby Dolls

2014-02-05 @ 00:16:30
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

SV: har bf på vincents födelsedag 14 april =)

2014-02-05 @ 07:43:14
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Postat av: Carolina

Hej är din man ledig från jobbet nu eller ? Med vänlig hälsning, Carro

Svar: Japp. Han och min mamma hjälper mig :) (turas om alltså)
Me & My Baby Dolls

2014-02-05 @ 10:11:29
Postat av: Emma

oh vill ha recept på soppan:)

2014-02-07 @ 09:40:02
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback