Memories ♥

Åhh!!! ♥ Den här låter spelades precis i radion och gissa vad den för minnen med sig ♥
Min familj hade ordnat en överraskningsfest till mig när jag fyllde 18 år, så syrran hämtade mig och satte på ögonbindel och to mig till en lokal och när ögonbindeln togs av så spelades den här låten och lokalen fullt med nära och kära fanns där. ♥
 
 
 
Love it! ♥
Känns som igår, men tänk så mycket som har hänt under dessa år. 
Det var en "ganska" svår/jobbig tid för mig just vid denna tidpunkt. Men jag vet att det som inte dödar dig gör dig starkare, håller ni inte med?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta (Kallhäll)

Åh det kommer jag ihåg!!!! :D

2014-02-15 @ 16:13:00
Postat av: Cissi

Jag tänker på dig varje gång jag hör den låten haha. Det var en kul fest :) Kram

Svar: Va gulligt! Ja jätte kul! ❤
Me & My Baby Dolls

2014-02-16 @ 20:13:18
Postat av: 3 barnsmamman

Kan du inte skriva en "flashback" om ditt liv innan barnen? Vore jättespännande! Mitt liv har förändrats jättemycket (till det positiva!!) sen jag träffade min man (Åxå 15 år äldre än mig) och vi fått våra tre små! :-) Följer din blogg och tycker att det är så mycket roligare att läsa om din vardag (som påminner ganska mycket om min!) än enbart en massa ytliga modetips på en massa dyra märkeskläder som jag som hemma-mamma ändå inte har råd att köpa! ;-)

Svar: Tack snälla!❤Ja jag har tänkt att göra det, tack för pushen!
Me & My Baby Dolls

2014-02-17 @ 11:26:32
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback