MAM Night - Den lysande nappen!

Igår damp det ner några paket i brevlådan här hemma.
Ett paket var från MAM, där fanns 2 natt nappar som Olivia skulle få testa.
 
Jag som säkert många av er andra känner nog igen sig i hur svårt det kan vara att hitta en borttappad napp mitt i natten med ett gråtande barn som blir alltmer vaket och kanske får svårt att somna om se?
Trots att Olivia har (haft) typ 15 nappar i sängen så är det svårt att hitta dom, så denna lysande napp kan vara lösningen!
 

Knoppen på nappen lyser tack vare att strontium aluminate (ett kontrollerat och godkänt ämne) blandas med plasten. Jag tänkte att den omöjligt lyser hela natten, men när jag gick in till Olivia vid 4-tiden var det inga problem att hitta den här.
 
 
 
Denna bild lånade jag av MAM!
 
 
Tack MAM för att vi fick testa dessa!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur fick du nappen att lysa hela natten?
Mina lyser bara några timmar...
Tack för en super bra blogg!

Kram Therese

Svar: Ingen aning? Jag trodde också att dem bara skulle lysa en liten stund, att den behöver tanka på med ljus för att funka, men vid 4 lös den fortfarande?Ska kolla vidare inatt :)
Me & My Baby Dolls

2014-02-18 @ 13:19:53
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Att dem hittar på.. kul .lysande nappar,jätte bra ide,barnen kan hitta
sin napp själv. :-))☆♡☆

2014-02-18 @ 13:31:43
Postat av: Ingela

De där är superbra! Vi använde de i slutet innan våra lade av med napp. De lös också hela natten :-)
Kram på er!
Ps. Jag vet att din blogg börjat bli riktigt stor vilket är så himla kul för dig. Men snälla, snälla behåll det härliga och personliga format/upplägg du har här. Det är en stor anledning till att jag läser <3 Man blir så trött på reklam/spons och tävlingar som upptar de andra mammabloggarna som förr var lika fina som den här. Kram igen! Ds.

2014-02-18 @ 13:35:06
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej Satu!
Jag köpte dessa nappar till min dotter förra året och de lyser verkligen hela natten, förr brulade jag alltid ha 4 nappar ståendes vid min säng så jag snabbt bara kunde ta en när hon hade tappat sin ur munnen. Du får de att lysa genom att hålla nappen mot en lampa i några sekunder. Den kommer lysa jötte starkt till en början men det lägger sig snabbt och blir till ett behagligt sken resten av natten. Brukar alltid göra detta strax innan läggdags för att försäkra mig om att dem ska lysa haha :-)

2014-02-18 @ 14:17:54
Postat av: Mamaizon

Gu' vilken härlig blogg du har! ^^, <3

2014-02-18 @ 16:49:23
URL: http://nattstad.se/mamaizon
Postat av: Amanda

Om du lägger dem under en lampa (en liten lampa) i 15 minuter typ så lyser dem ännu starkare och längre under natten :)

Svar: Tack för tipset!
Me & My Baby Dolls

2014-02-19 @ 10:43:30
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

jag har varit väldigt skeptiskt mot just de där du skriver om den lyser hela natten och hur länge den faktiskt lyser överhuvudtaget efter ett par dagar/veckors användning .. du får hålla mig uppdaterad ;)

2014-02-19 @ 12:50:33
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback