Lek hos Robin & Shopping ♥

I söndags åkte vi ju till Solna till barnens äldsta storebror Diego och hans familj.
Andres skulle hjälpa till att fixa med något medans jag & Shabnam chittchattade.
Dom ska ju ha sitt andra barn ca. 5 veckor före oss så vi har en del att prata om, eller ja- heta samtalsämnet verkar vara om just namn, och annat såklart också. Jag gillar henne! ♥ Dom är i samma sits som vi, dvs inte alls överrens om namn :)
 
Barnen lekte och det var så kul att se hur dom verkligen lekte och utforskade alla saker som Robin hade.
Vi brukar inte komma iväg och leka hos andra, när vi har playdates så brukar alla komma hem till oss.
Men dom tycker (såklart!) att det är så roligt att se och leka med andras saker än bara sina egna hela tiden.
 
Robin & Danilo äter mini marshmellows
"Kiiiiiikkkkaaaaaa!"
(Olivia älskar allt som gungar)
Andres & Diego var iväg och hämtade lite pizza
 

Jätte mysigt att hälsa på! ♥
Olivia somnade i bilen på väg hem och så släppte Andres av oss i Handen. Jonathan följde med honom hem så han fick lite ensamtid med sin pappa. Danilo lovade att han skulle köpa något till brorsan också. Haha, really?
Kändes jätte konstigt att vara "ett barn kort", att ha 4 barn med sig kändes så... lite och tomt på något sätt.
 
Vi träffade upp Mummu också som bråkade med sin mobil som det blivit knas på pga. fukt.
 
Eftersom jag hade presentkort kvar så fick barnen handla lite till sig själva som jag hade lovat i ett svagt ögonblick... *damn it!*
 
Vi promenerade hem...
 

Vi kom hem med detta:
 
Två bodys till Olivia...
 
Och eftersom det var ta 3 betala för 2 så valde Nukke en tröja till sig själv också.
Och en set med ett halsband och armband. (Tatueringarna köpte Mummu till dem) ♥
 
Inte så svårt att gissa vems dessa var?
 
Våran lilla primadonna Vanessas såklart! Väska och läppglans är allt vad denna 4-åring behöver! :)
 
Danilo valde denna turkosa tröjan till sig själv och den vita till Jonathan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LUCY ♥

Vilken härlig stor familj du har! :)

2014-02-04 @ 16:30:54
URL: http://lucyewelyn.se
Postat av: ♥ only

Du har världens gulligaste barn!

2014-02-04 @ 20:05:43
URL: http://onlyfp.blo.gg/
Postat av: Greta

Jag känner att jag är världens geni nu som har kommit på två svinbra namn till lillen. Linton eller Lino (kanske att Lino är lite väl likt Danilo). Tänkvärt måste jag säga ^^ :)

2014-02-05 @ 10:15:18
Postat av: ella

Mitt förslag är Sandro! En sammansättning av ditt och Andres namn. :)

Svar: Smart ;)
Me & My Baby Dolls

2014-02-05 @ 14:17:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback