Kurragömma

Idag var vi hos Mummu och Puua efter att ha hämtat paketen som kommit.
Där lektes det kurragömma för fullt!
Puua räknade och alla sprang iväg och gömde sig. Det är bara det att när Puua ropade "Var är ni?" så ropade Danilo :"HÄÄÄR!" så högt han kunde, klart han blev avslöjad varenda gång....Smiley
 
Bra ställen att gömma sig på:
 
Kusinen Felicia gömde han på rätt så bra ställen, men vad hjälpte det...
När det var Danilos tur att leta så sprang han runt och snackande för sig själv hur länge som helst när han gick förbi oss i köket. Efter ett tag frågade jag ändå vad han håller på med, om han letar efter någon...?
Jo, då har han letat efter Felicia som suttit framför mig vid bordet och fått sitt hår flätat av Mummu rakt framför mig. - Han hade missat att hon inte var med, och än värre- han hade missat att hon satt där framför ögonen på honom hela tiden. Smiley
 
 
Han behöver nog öva på detta med kurragömma känner jag...
 
Olivia & Puua
 
Nicole
 

Nu väntar jag bara på att barnen ska somna i sina sängar... Jonathan sover, men Danilo kom och fejkade att han var bajsnödig precis. Vanessa kom också och sa att hon hör någons "fingeravtryck" (??) på sin hylla och nu sjunger hon för full hals i sitt rum!
 
Kommer det något på TV ikväll?
(Något förutom OS vill säga...?)

Kommentarer
Postat av: fredrikkarlsson.blogg.se

Gud vad kul :D

2014-02-17 @ 01:10:04
URL: http://fredrikkarlsson.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha Danilo kanske är nästa som behöver glasögon..

2014-02-17 @ 06:18:09
URL: http://karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback