I love you

Dessa barn driver mig ofta till vansinne med alla sina bus och bråk och tjaffs som dom styr upp med, men ändå finns inget bättre än dom. ♥
Vad skulle jag göra utan er?
Ni är mitt liv, mitt allt och jag älskar er mer än ni nånsin kan föreställa er!
 
Trots att jag tjatar och skäller på er, så är ni det bästa, viktigaste, dyrbaraste och finaste jag har och jag är så stolt att just jag fick vara eran mamma. ♥
 
NICOLE ♥ 
- Våran 5-åriga dramaqueen som snart tappar sin allra första tand. Så go och omtänksam.
Älskar närhet och att gosa. Älskar att rita och leka med sina små "gubbar" och hus.
 
VANESSA ♥
- Våran 4-åriga virvelvind som kan få hela huset på gungning med sin temperament (<---efter pappan!).
Jätte snäll och väldigt "modemedveten" tjej (som jämt ska ha på sig sina varta tights...) Hon älskar sina läppglans, nagellack och smycken och att rita. (Och att hitta på hyss- "det bara blir så"!)
Hon har en stark och härlig personlighet och är inte rädd att gå sin egen väg, vilket jag beundrar hos henne.
 
DANILO ♥
- Våran goa 3-åring som är omtänksam som få. Han är väldigt hjälpsam och tänker alltid på alla andra.
Han har många flickvänner redan nu som han gärna uppvaktar, haha... Han frågar ofta hur alla mår, om man har det bra och hjälper alltid till. Duktig, charmig och ordningssam liten go kille som älskar att vara nära.
Älskar att leka med alla sina syskon och sin svarta merca bil som Jultomten kom med.
Den måste han sova med. 
 
JONATHAN ♥
- Våran 3-åriga myskille. Tuff men samtidigt känslig. Han är alltid i farten och är med på alla bus.
Han är en tuffing och familjens clown som gillar att få alla att skratta. Samtidigt är han i nån känslig period, om man säger till honom på skarpen så kan han bli helt knäckt. Han är supermysig när han själv vill och då får man ta tillfället i akt och gosa, för annars så har han inte tid med sånt trams. Älskar att leka med lillasyster Olivia och sina bilar och nycklar.
 
 
OLIVIA ♥
- Våran 1-åriga trollunge.
Hon är en väldigt klok och glad tjej som förvånar mig med någonting nytt som hon lärt sig varenda dag!
(Som idag ropade hon: Mammaaaa?!? Kaka!" och sprang till köket och pekade på kakburen och kollade om jag kom efter henne- vem kan neka henne en kaka då?!) Snuttis är go som få! Hon är nyfiken och tar efter sina syskon och vill gärna vara med hela tiden. Hon tror nog att hon är större än vad hon är. Hon lär sig något nytt varenda dag. Hon kan springa, hoppa, pussas & kramas, dansa och säger en massa massa ord. Hon gör sig välförstådd och är jätte rolig och supersnäll.
 
 
 
♥ I LOVE YOU ♥
 

Jag är nyfiken på hur bebis # 6 kommer att bli.
Vem kommer han att lika till utseendet? Till sättet?
Hur kommer det att vara...?
Jag längtar så mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Först vill jag börja med att säga att du/ni har väldigt fina barn :)
Jag är själv en 5 barns mamma och känner igen mina barn i vissa av dina. Beskrivningen du hade på en av dina flickor stämmer så mycket in på våran 3 1/2 åriga tjej :)
Men en sak som jag kan bli så rasande över det är folks kommentarer när dom får veta hur många barn man har eller då när vi skulle ha nr 4 och framför allt nr 5 så fick man dessa "men oj shit FEM ungar" eller "men nu må det väl ändå räcka".. ja listan kan göras lång. Men jag anser att det är helt och hållet upp till oss som föräldrar att avgöra hur många barn man väljer att "skaffa".
Men jag kan erkänna att skulle vi vilja ha ett till litet charmtroll så skulle jag gruva mig in i det sista för att tala om det för nån pga det.
Är det nåt du också får höra eller har du haft turen att slippa dessa hemska kommentarer?
Var bara lite nyfiken på om det är fler som får dessa.
Mvh/Linda

2014-02-17 @ 14:31:22
Postat av: Sandra

Dom är så fina dina charmtroll =)

2014-02-17 @ 15:30:05
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Tess

Hej! Vilka fina barn du har och lycka till med den 6e :)

2014-02-17 @ 15:39:25
URL: http://tezzzi.blogspot.se
Postat av: Isabella

hej , hur många barn vill du ha :)

2014-02-17 @ 18:15:56
URL: http://bellismellis.webblogg.se/
Postat av: Nathalié - mamma till charlie

såå vackra barn och så härliga! jättefint skrivet om dem också =)

2014-02-17 @ 18:43:46
URL: http://livetomyarp.com
Postat av: Anna

Men åh vilka fina barn och så roligt att se dem växa upp och utveckla så olika personligheter. :) Spännande med en till bebis. :)

2014-02-17 @ 19:59:06
URL: http://annala.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback