Glad och Ledsen

♥ Phew, det känns som att jag har fått en massa gjort framför datorn idag!
Läst igenom mail och svarat på dem, betalat räkningar och ordnat upp saker och ting och bloggat!
Igår crashade datorn när jag skulle just sätta mig ner och fixa med allt detta, så jag hann inte med nått av det jag hade planerat. Men efter en systemåterställning (som tog en evighet) var den fit-for-fight igen.
 
Efter dagis igår så sa Vanessa att det känns som att sommaren har kommit och dom ville alla ut och leka i närmaste lekparken vid oss. Solen sken och det kändes som att våren var i luften.
Vi satt i lekparken i en timme medans barnen lekte. Jag behövde verkligen tanka på med D-vitamin.
 
 
Vanessa snurrade Nicole i gungan så att hon blev jätte illamående igen. Kul att tjata på det också: "Du fåååår inte snurra!" för det är samma visa varenda gång hon gör det, hon blir yr och mår illa.Smiley
 
Innan jag la mig igår så sprayade jag mig med brun utan sol, och jag trodde att jag skulle se ut som en morot idag! (<--- sprayade liiite för mycket)
Så efter att Andres lämnat järngänget på dagis tog jag och lill Snuttis ett långt bad (för att tvätta/skrubba bort lite). Hon satt och röjde i badet med alla schampoo flaskor och leksaker och jag låg där med inpackning i håret. Skön start på dagen med andra ord ;)
 
Jag ringde min faster Greta idag också. ♥
Jag blev jätte glad över samtalet, men samtidigt också väldigt ledsen. Hon har cancer.
Läkarna sa att hon har 2 månader kvar att leva- det var för 4 månader sedan.
Kan inte nån hitta ett botemedel (NU!) mot denna hemska, hemska sjukdom som tar så många liv.. det är så hemskt på alla sätt och vis. Jag ringde iaf för att tacka henne för 2 stycken dockor och en nalle som hon skickade med Mummu & Puua igår som är till våra barn. Dockorna har suttit på hennes soffa i vad, ja... 45-50 år (?) och vart som hennes barn sa hon :)
 
Och nu ska vi få ta hand om dem. ♥
"Slit dem med hälsa" var det hon sa till mig innan vi la på luren.
 
Måste hämta dem från Mummu & Puua så de får komma till sina nya hem idag. ♥
 
Två goa tjejer för nån dag sen ♥
 

Imorse blev det väldans liv för att vi sa att Nicole måste ha på sig glasögonen till dagis. Krokodiltårar och utbrott för hon vill inte, hon ser inget med dem och hon ser bra utan dom, hon är ful och ser konstig ut osv osv...
Men ut gick hon med dem iaf. :/
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så ledsamt att Nicole inte tycker om glasögonen, men hon kommer tacka er när hon blir äldre för att ni ser till så hon använder dom nu! :)

2014-02-18 @ 13:59:24
Postat av: G I N A ~

fina bilder :)

2014-02-18 @ 20:25:37
URL: http://kissen.se
Postat av: mamma24sju

Båda tjejerna är jättefina i glasögon. Tycker för övrigt att barn alltid är så fina i glasögon! Hoppas att hon kommer att använda dem i alla fall och att ingen kommenterar något negativt så att hon vägrar använda dem.

Svar: Tack <3
Me & My Baby Dolls

2014-02-18 @ 23:28:10
Postat av: Maria

Vart har du köpt Vanessas leggings? Min dotter vägrar allt annan än leggings men hon sliter ut dom pa knäna efter bara ngr dagar. Dom Vanessa har pa sig ser ut att vara lite taligare.

Svar: Tror att dessa är från Lindex? Fast de är ärvda från Nicole, men dom brukar få in dom lite då och då ;)
Me & My Baby Dolls

2014-02-19 @ 11:46:21
Postat av: -A

Fina bilder på fina familjen!

2014-02-19 @ 15:43:30
URL: http://truuetellerr.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback