Önskar att jag var en bättre Mamma ❤

Kommentarer
Postat av: Hjördis Pedersen

Varför vill du det? du är ju en jätte fin och bra mamma på alla sätt och vis, så alla kan ha en dålig dag. men klanka inte ner på dig för det. Skall pigga upp dig lite. byt ut namnet Torgny mot Nicolai. Sov gott och imorgon tar du nya tag. Var rädd om er. kram

2014-02-05 @ 22:45:44
Postat av: Felicia( 6-barnsmamma)

Hej fina du! Tuff kväll? Samma här......imorgon blir en bättre dag och du är den bästa mamman du bara kan vara i dina barns ögon!!! Jag ställer också sjukt höga krav på mig själv men tvingar mig själv att tänka att jag gör mitt bästa! Sov nu gott/ kram Felicia

2014-02-05 @ 22:47:57
Postat av: Synnöve

Du är en superbra mamma, man får ha dippar i mammaskapet när man har 5 barn under 6 år och en till på väg. Stor och varm kram till dig och din familj. // Synnöve

2014-02-05 @ 22:55:09
Postat av: Anonym

finns inte många som skulle klara av det du gör:) du är redan en fantastisk mamma. man ska inte sträva efter att bli bättre än andra, utan man ska sträva efter att vara sin EGEN bästa person. för vi alla är ju olika:)

2014-02-05 @ 23:16:53
Postat av: Unni

Du er en utrolig god mamma <3 jeg er så glad jeg fant denna bloggen, du inspirerer meg:) jeg kjenner ikke deg men ut av det jeg leser på bloggen er du en utrolig varm, god og fantastisk mamma, du er den beste mammaen for dine barn <3 alle mødre føler at de ikke strekker til i blandt, men barna våre elsker oss uansett og ting blir bedre:)

2014-02-05 @ 23:27:04
Postat av: Frida

Jag är säker på att du är en toppenmamma :-) men vi har alla stunder och dagar då tålamodet tryter och man känner sig hemsk och som en dålig mamma. Kram Frida

2014-02-06 @ 06:08:14
Postat av: Lotta (Kallhäll)

Du är ju en helt fantastisk mamma!!! ♡

2014-02-06 @ 07:15:21
Postat av: Margareta W

Det finns nog inte en mamma på denna jord som inte haft den känslan men du kan vara lugn! Jag tycker att du är en supermamma som verkligen gör allt du kan för dina barn.
Sen är det väldigt mänskligt att tappa tålamodet ibland och det är också viktigt.Hur ska barnen annars inse att de gått för långt?

2014-02-06 @ 07:23:48
Postat av: nattis

Kan tänka mig att du är en helt underbar mamma som kan hålla igång med så många barn och ett till på g! Du verkar ha underbara barn och det är resultatet av en skitbra mamma!!

2014-02-06 @ 07:27:02
Postat av: Cecilia

Men fina fina du<3 Du ÄR världens bästa mamma till dina barn. Ibland känns allt tufft, men du gör så gott du kan.
Idag blir en ny dag<3

Stor Kram Cecilia

2014-02-06 @ 07:37:06
Postat av: Anonym

Men du, du är ju världens bästa mamma!
Är full av beundran över dig och dina barn.
Det är klart att det känns jobbigt ibland och nu är du mitt uppe i en graviditet som du oroar dig över.
Dina barn ska vara glada att de fått just dig till sin mamma. Styrkekram Elli

2014-02-06 @ 07:52:08
Postat av: Anna

Som jag har uppfattat det på din blogg är du en utmärkt mamma sen att vi alla mammor har svackor är ju heöt normalt. Så snälla du tänk inte sådär.... Massor av kramar.

2014-02-06 @ 08:05:47
Postat av: Lina

I mina ögon är du en fantastisk mamma. Och jag beundrar dig.

2014-02-06 @ 08:36:13
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

☆♡♡♡♡♡☆Rakastan.

2014-02-06 @ 09:11:59
Postat av: Joanna Eriksson

Skickar en styrkande Kram <3
Du är garanterat den absolut bästa och mest fantastiska mamman,till dina småtroll! Du är den bästa mamman för dom.
Meen,ibland känner man sig bara så otillräcklig. O vet du.. Det är okej att känna så.. Det är okej att känna alls möjliga känslor,o jag tror att det bara leder till positiv utveckling..
Hoppas det känns bättre o lättare idag! <3
Kram till dig..

2014-02-06 @ 09:20:12
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Söta du. Det finns ingen bättre mamma i hela världen till dina barn. Är det inte bra att de får se dig som en människa med känslor? Alla sorters känslor. Så de själva känner sig normala och att det är ok att känna och visa sina känslor.
Kram tvivla inte, ta dig en familjekram och släpp pressen.

2014-02-06 @ 09:27:27
Postat av: Joanna Eriksson

Skickar en styrkande Kram <3
Du är garanterat den absolut bästa och mest fantastiska mamman,till dina småtroll! Du är den bästa mamman för dom.
Meen,ibland känner man sig bara så otillräcklig. O vet du.. Det är okej att känna så.. Det är okej att känna alls möjliga känslor,o jag tror att det bara leder till positiv utveckling..
Hoppas det känns bättre o lättare idag! <3
Kram till dig..

2014-02-06 @ 09:37:40
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nämen? Du är väl en jättebra mamma? Jag vet hur du känner för jag sitter i detta nu och känner samma sak efter en morgon som inte började direkt bra med tjurig unge som bara skulle skrika för att få sin vilja igenom. Plus gravid (v.34) så vi ligger ganska nära varandra :) men mitt tålamod sviker ibland..Men vi är ju bara människor vi med och orkar inte alltid vara på topp.. man önskar ju det dock.. men dina barn älskar dig hur mycket som helst ändå! Den grund och massa kärlek du ger gör att du är den fantastiska mamma du faktiskt är!

2014-02-06 @ 09:46:33
Postat av: Emelie

Jag tycker att du verkar vara en super mamma!! 😄 Men så känner nog alla ibland tyvärr.. Kram

2014-02-06 @ 09:48:59
Postat av: Sofie

Ojj råkade skicka för tidigt! Jag tycker du är en jättefin mamma till dina fina barn skulle jag skriva! :) Du ska inte tvivla på dig själv! Även om jag vet hur du känner. Men vi får peppa varandra :) Stor kram på dig!

2014-02-06 @ 09:49:08
Postat av: Anna

Jag tror inte dina barn kan ha en bättre mamma, du verkligen lever för dina barn och har så sunda värderingar.

Det är klart att det är tufft att ha barn, men glöm aldrig att du är helt underbar mamma till dina barn

Kram Anna

2014-02-06 @ 09:55:59
Postat av: Mamma till fyra pojkar

Ingen av oss är nog bättre än dig...
Ingen är perfekt , alla misslyckas!

Ha en solig dag!
KRAM!

2014-02-06 @ 10:14:46
Postat av: Ida

jag slår vad om att du redan är en TOPPEN bra mamma! Vi alla har våra stunder där vi är svaga och att känna att man är en dålig mamma för det är fel. Det är bara mänskligt att inte kunna vara på topp JÄMT. <3

2014-02-06 @ 10:22:09
URL: http://frandagett.blogg.se
Postat av: Vill vara anonym

Du verkar ju vara världens bästa mamma!! Tålmodig och hittar på saker med dina fina barn.
Jag har inte alls samma energi som du verkar ha :( önskar jag vore mer som dig! Kram från den blivande sjubarnsmamman som var beräknad samtidigt som dig.

2014-02-06 @ 10:23:07
Postat av: J'

Du är en bra mamma! Du har 5 jätte söta barn och det krävs mycket jobb för att ta hand om barnen.

2014-02-06 @ 10:39:29
URL: http://jedslife.blogg.se
Postat av: Sofi

Av allt jag sett och läst så verkar du vara en helt underbar mamma! <3 Ingen kan ju vara perfekt heller!
Kram på dig fina Satu!

2014-02-06 @ 10:58:50
Postat av: Anna

Jag tycker att Du gör ett kanonjobb! All respekt till Dig!

2014-02-06 @ 11:42:36
Postat av: Camilla

Man får känna så ibland och du...du är den bästa mamman till just dina barn!!

2014-02-06 @ 12:31:50
Postat av: Celia

Den känslan har nog alla mammor haft, säg den mamma som inte skällt på sina barn, eller skrikit i ren frustration. (eller tyvärr de som till och med slår på sina barn) Jag tror inte det finns många mammor som inte har varit där, och som sedan har ångrat det bittert. Jag brukar ha en stund med min son varje kväll när han ska sova, där vi går igenom dagen tillsammans. Där han kan berätta sina tankar och ösa av sig sina hemlisar. Då brukar jag passa på att be om ursäkt om jag har gjort något fel under dagen, och även förklara varför jag blivit arg eller tillrättavisat honom. Så han förstår att jag som mamma är inte mer än människa, jag kan också vara övertrött. Och att jag ibland blir arg av ren rädsla för att han kan skada sig. Bara barn får en förklaring så är det lättare för dem att hantera sina känslor. Och jag lovar att man själv mår lite, lite bättre som mamma. Men det där dåliga samvetet kommer alltid sitta där och gnaga.
Du är den bästa mamman, jag tror inte jag är den enda som sitter och är avundsjuk på den supermamma du är, allt du hinner och gör för dina barn är fantastiskt. Cheer up!! När du ser kärleken i dina barns ögon så vet du att du har lyckats. De är bara struliga för att testa sina gränser, och du finns där för att sätta ner foten och visa hur långt de kan gå, det är kärlek! Och det är det barnen söker.
Du kommer klara det galant! Tänk tillbaka, ni var ju själv en del syskon när ni var små, tror du att din mamma hade en dans på rosor, och att ni alltid var snälla? Har inte dina föräldrar skällt på er när ni var små? Mår ni dåligt av det idag? Nej, ni har tighta familjeband.
Så gräv inte ner dig i det dåliga samvetet, tänk på allt bra du gör varje dag istället!
Stor kram till dig!!

2014-02-06 @ 14:23:32
Postat av: Cassandra

Hej! Jag läser din blogg varje dag. Min kompis tipsade om den och jag är helt fast! Jag gillar verkligen din blogg även fast jag är så ung. Fortsätt som du gör:)

2014-02-06 @ 15:05:15
URL: http://cassandraalinnea.blogg.se
Postat av: mummu till mybabydolls.blogg.se

Satu,va tänkte du på,dina barn har den bästä mamman i hela världen som dem kan ha.Älska dig själv lika mycket ,som jag älskar .♡☆

2014-02-06 @ 17:33:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback