En massa "nytt" till Olivias garderob!

Wohoo va glad jag var när jag gick igenom kartongen med Vanessa/Nicoles urvuxna kläder i storlek 86!

Det är första storleken vi har sparat efter tjejerna, alla storlekar innan det har vi gett bort. Jätte dumt såhär i efterhand, men vi hade (dumt nog) inte planerat att ha fler barn efter tvillingarna. (Jag blev nog för skrämd efter att dem föddes så pass tidigt att jag inte trodde att jag skulle våga) Men så blev det alltså inte! :) Som tur var ska man nog tillägga ❤

Jo! Så storlek 86 är den första sparade storleken och Andres kom upp med kartongen idag efter att han vart där nere i förrådet och städat/rensat och jag blev suoerglad över allt "nytt" som hamnar i Olivias garderob!
Hur mycket fint som helst som säkert passar just nu!

Dom ska bara tvättas och sen är de klara för användning igen!
Jätte bra att kunna ärva vissa plagg från sina syskon, (men allt sparar vi inte dock, pga olika anledningar)


Åh jag är helt till mig av dessa plagg! 
Nytt till Olivia!
Känns inte som att det var så länge sen Vanessa hade de på sig... 
Time sure flies. ❤



Kommentarer
Postat av: Helena H

Blir som lilla julafton när man kollar genom och tar fram 'gamla' saker/kläder. :-)

Svar: Ja, precis så! Såå glad!!
Me & My Baby Dolls

2014-02-25 @ 05:26:55
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Vilken tur att ni hade sparat en del i alla fall. Vi kommer nog också försöka spara en del. Jag har småbröder som är ganska små och tyvärr har inte mamma sparat något från när dem var små. Annars hade vi haft hur mycket bebiskläder som helst nu!

2014-02-25 @ 10:59:10
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, vi har ju bara köpt lite könsneutralt nu, så längtar efter att bebis skall komma ut så vi kan handla mer kläder :)

2014-02-25 @ 11:32:50
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

SV: ja de mesta börjar komma på plats nu inför att lilla liten ska komma =) har frtf kläder som ska tvättas upp och sängen ska bäddas då jag tvättat upp allt =) men de är bara små pill kvar i princip =)
Kram

2014-02-25 @ 11:56:27
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback