Det står still...

Jag vet inte vad jag gör eller inte gör, känns som att det inte händer nånting att det bara står still med inredningen. Jag går runt med en grej efter den andra, flyttar saker från ett ställe till annat utan att det händer nånting. Ta t e x kläderna som legat på vårt sovrumsgolv. Kläder som barnen vuxit ur som ska ner till källaren. Vad gör jag då? Jo- flyttade dom bara till köksbordet. Effektivt. 
 
Istället för att ta tag i rummen så har jag tvättat, tumlat och vikt tvätt.
Plockar lite pennor här och annat skräp där när 4 av 5 sovrum ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.
Jag sitter fast lite känner jag.
 
Fast till mitt försvar så sover Olivia just nu, så jag kan inte fixa i hennes rum.
Andres är och kollar på något jobb så han ska borra när han kommer hem. Då ligger ju allt som ska upp på väggarna på golvet. Tavlor, speglar gossedjur och allt.
 
Såhär ser Olivias nya rum ut just nu:
 
Finns prylar där som ska in i Nicoles rum, men jag vill inte smyga in där nu när hon sover.
Måste komma ihåg att mäta fönstrena där inne och köpa rullgardnider för att få det mörkt. Nu har vi bara dragit för gardinerna och det har funkat hittils, men när det bir ljusare ute så är det ett måste.
 
Och klockan är redan snart två, en timme kvar tills järngänget ska hämtas.
Jag har inte fått mycket gjort idag med andra ord.
Lämnat lite prover för odling på vårdcentralen, handlat....
 
När vi kom hem såg jag att jag fått ett avi med posten- jag har paket att hämta!
Jag försöker komma ihåg om jag beställt något som jag inte minns längre, men näe... jag har inte det???
Intressant...
 
Jag hämtade detta för några dagar sen dock... hehe, wops.Smiley
 
Vad det var inuti får ni se ikväll när dem är på plats ;)

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback