ALLA ♥ DAG !

Idag är det alltså Allla hjärtans dag!
Andres överraskade oss alla med varsina blommor ♥
 
Nicole, Vanessa & Olivia fick egna blommor med nallar och kort som fått plats i deras rum.
 
(Olivia drog iväg med sin blomma, så jag hann inte knipsa kort på henne...)
Danilo och Jonathan fick blommor med fjärilar i ♥
 
Och jag fick denna fina ♥♥♥
 
 
Tack vårat stora Hjärta!
Jag hade köpt 2 st t-shirts till honom som han fick idag ♥
 
Ikväll ska vi försöka ta oss ut och äta med familjen (från min sida) men vi får se hur det går att boka bord, antar att det är ganska fullt på de flesta ställena just idag...?
 Annars får det bli typ McDonalds, haha ;)
 
Ha en jätte fin ALLA HJÄRTANS DAG mina kära läsare!
 
Och på finska heter det ju "Vänskapens dag" så jag sänder en extra tanke till alla mina vänner. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till majken & arvid

Vad din man är romantisk ♥
Tror jag fått 4 st blommor av min sambo av snart 9 år tillsammans men han har erkänt att han är riktigt dålig på att uppskatta mer & att han älskar oss. Frågan är ju om han kommer med nån blomma eller inte. Få se sen. Här har barnen målat till sin pappa & ska slå in en årsbok som jag har gjort på nätet från året 2013 där vi kan sitta ikväll & kolla tillbaka. Lite roligt ♡ ha en riktigt mysig alla hjärtans dag med din fina familj.

Svar: Vilken mysig idé med årsboken! Den lär ni alla uppskatta lääänge! <3
Me & My Baby Dolls

2014-02-14 @ 12:27:41
URL: http://mammatillmajkenocharvid.blogg.se
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Tack detsamma till er..:-D
Kram Camilla

2014-02-14 @ 19:59:58
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Anonym

Åh va gulligt att ni alla fick blommor :)
Fina bilder på barnen... Har Nicole slutat med glasögon?

2014-02-14 @ 20:16:47
Postat av: Taru

Skrev ju mitt namn men ändå stog de anonym...

2014-02-14 @ 20:18:03
Postat av: Josefin

Vad fint! Är det glasnuggets i vasen eller sådana där vattengelepärlor?

2014-02-14 @ 22:12:28
URL: http://currlin.blogspot.de/
Postat av: Helena H

Åh, du har en underbart omtänksam man! Är så gulligt att han ger varsin blomma till alla. :)
Stor kram till dig och din familj!
Tycker förresten "vänskapens dag" är mycket bättre namn än "alla hjärtans dag"...då slipper folk känna sig utanför om de är ensamma o så.

2014-02-14 @ 22:54:45
Postat av: Sandra

Åh så mysigt med blommorna <3 hoppas ni fick en super underbar alla hjärtans dag. Önskar er en fortsatt trevlig helg. <3

2014-02-15 @ 08:15:21
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback