♥ Vecka 34 + 0 ♥

Ännu en vecka närmare vårat mål, våran bebis! ♥
 
Gooosh va jag längtar! Går inte att beskriva fjärilarna och all sprallighet som kommer när jag tänker på att faktiskt snart är här hos oss. ♥
Vecka 34 + 0 idag!!
(Tänk att jag bara gick 3 dagar till i graviditeten med Vanessa??)
 
 
Och såhär ser min mage ut just nu:
 
 
Jag skrattade åt Olivia som höll på och fixa och dona med en massa skor där bakom mig.
 
Hur mår jag då?
Jag mår bra. Det som har blivit svårt är att sova. Jag har jätte svårt att hitta rätt och bekväm läge, sen blir det för varmt och när jag lagt mig till rätta så måste jag upp och kissa. Såå typiskt!
Men jag antar att det är lillgrabbens sätt att förbereda mig med att inte få mycket sammanhållande sömn sen när han anländer? Fast han har ju syskon som hjälper honom med den saken...
 
Men äsch, nu är det bara ca 3 veckor kvar, och det ska jag tåla utan problem!
Igår hade jag dock förvärkar.

Inte sammandragningar, utan riktiga förvärkar.
Menvärk gånger 100. Fast det är vanligt att få några veckor innan förlossning... right?

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Så härligt!!

2014-04-02 @ 10:50:17
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Kitty

Du ser helt FANTASTISK ut! Det var allt :)

2014-04-02 @ 15:46:08
URL: http://www.kittonia.se
Postat av: Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Du har en så himla gullig mage !! Min 4:e mage var som en jättestor luftballong eller jag vet inte vad. Gullig var den då INTE ;) Men innehållet desto sötare.

Svar: Äsch, du var jätte fin ju!!
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-02 @ 19:57:32
URL: http://www.natalis.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback