Onlinepizza.se

I förra veckan fick jag ett kul erbjudande som vi mer än gärna ville testa!
Jag fick ett mail från Onlinepizza som är Sveriges största site för hemlevererad restaurangmat online.
Dom har ett nätverk med över 1100 restauranger i 160 städer runt om i landet..
 
 
Såklart fanns det annat att äta än pizza, såsom thaimat, sushi och olika gatukök. Det hela var väldigt enkelt och smidigt.
 
Om ni vill testa detta, gå in på www.onlinepizza.se, knappa in ditt postnummer och så kommer det upp olika restaurangen som levererar till ditt område. Klicka in dig på en meny och välj vad ni vill äta. 
 
Barnen och Andres var sugna på pizza men jag ville ha kycklingsallad. (Har varit galet sugen på rhode island dressing!)
Vi la in beställningen och fick allting bekräftat till min mailadress. Både när beställningen kom in, när den börjades behandlas och när leveransen skulle ske.
 
 
Och maten kom 20 minuter innan också, så det var snabba leveranser! Smiley
 
Jag ville såklart fota maten, men jag fick vara snabb. Här hemma fotar vi inte maten, sånt hinns inte med! 
Smiley
Jag vet många bloggerskor som fotar allt vad dom äter frukost, lunch, middag och allt däremellan, men vi är inte så.
Här serveras maten på bordet och så äter man. Finns ingen tid för att fotografera allt, och jag tror inte att de flesta bryr sig inte heller? Hahah..
 
Ni ser ju här på översta bilden har vi Olivias hand med som vill ha mat, det är bråttom nu! Smiley
 
 
Hon åt pizza och sen ville hon äta upp all majs från min sallad. hon älskar maj denna lilla Snuttis, precis som storasyster Nicole. ♥
 
TACK så mycket till Onlinepizza för maten!
Supergott och jätte smidigt!
 
Kika in här ni också: www.onlinepizza.se

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Onlinepizza är så bra!

2014-04-14 @ 19:03:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Oo vad gott.:-D
Synd att det inte funkar här.

2014-04-14 @ 19:16:36
URL: http://www.minstorafamilj.se
Postat av: Louise

Ja de har vi testat och de är väl helt ok,tyvärr så åker vissa inte ut till vårt område så här blir det inte så mycket pizza, Tur är väl det haha.
hade en pizzeria här innan men den brann ner i vintras någon gång och om den ska öppnas igen vet jag inte. Tror inte det för här får inget vara ifred.

Ha en bra kväll.
Kramar från Malmö

2014-04-14 @ 20:26:03
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: Annsofie

onlinepizza är praktiskt men ibland vill man ut och äta och se nåt annat.
reagerade nu på att det faktiskt bara är EN månad kvar på dig grav., gud vad tiden går fort. Lycka till med bebisnamn och förlossning.
Jag vill oxå ha en till men samtidigt inser jag att jag har fullt upp med mina fem redan men men man kan alltid drömma.

2014-04-14 @ 21:41:25
URL: http://afrodite1980.blogspot.se/
Postat av: Annster

Så gott :)

2014-04-14 @ 23:11:26
URL: http://annster.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback