Lördag kväll

Lördag kväll och jag ligger på soffan och tittar på Gladiatorerna.
Inget nytt har hänt efter det jag dkrev om imorse, så det kanske dröjer länge innan han kommer trots allt?
Vad tror ni?
Några känningar borde jag väl ha om det var på G...?

Jonathan, Danilo & Olivia ligger och sover och jag hoppas att Nicole & Vanessa strax gör likadant. Chiiiiz vad dom snackar oavbrutet! 😁 


Jag känner mig helt slut psykiskt. 
Blir nog en tidig kväll för mig idag känner jag... 

Jag lovar att hålla er uppdaterade om det händer något ;)

Nu tror jag att tjejerna (äntligen) har somnat... 


Har eran helg (hittils) varit bra?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vilket datum e du beräknad egentligen ?? Med vänlig hälsning, Elin

Svar: 13 maj :)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-12 @ 21:39:53
Postat av: Joanna Eriksson

Åååhå.. Vad spännande! Snart är nog lille Torgny här!;-)
Såg ditt tidigare inlägg om slempropp oxå, jag har inte märkt det på någon av mina jag! O jag blev lika brydd bägge gångerna vattnet gick!;) haha.. var så jäkla inställd på att bli igångsatt med bägge.. Med första skulle jag sättas igång på måndagen, oxå gick vattnet på fredagen(för övrigt mitt i en flytt) och med tvåan skulle jag bli igångsatt tisdag morgon, oxå gick vattnet på måndag eftermiddag.. Ingick ju liksom inte alls i mina planer!;-)

Kram på dig

2014-04-12 @ 22:02:19
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Då och då under dagen har jag gått in på din blogg för att se om du är inne på bb! Haha, konstigt va hur man kan fundera hur det går för en människa som man inte ens känner. :) Men faktum är att jag läser din blogg varje dag och det blir nästan som en "vän" eller som en "bok" man läser och väntar på fortsättningen. Haha, jag låter som värsta stalkern!
Hoppas iaf att allt kommer gå bra för dig när allt sätter igång! Lycka till!

2014-04-12 @ 22:09:17
Postat av: Ann-Sofie

Jag gissar på att du kommer gå till V.37 +! :-)Jag har satt upp några tavlor å städat nedervåningen. Nu är det mest bara på barnens rum som det måste upp lite tavlor,surfat runt på nätet för att hitta fina barntavlor. Idag har det regnat hela dagen så vi har bara varit inomhus!

2014-04-12 @ 23:08:39
Postat av: Tommy

ingen anning om känningar å sånt :P

2014-04-13 @ 03:06:26
URL: http://tomatens.blogg.se/
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Ja tack, en bra helg. Hade kalas för den lilla som fyllde tre i tisdags

2014-04-13 @ 08:26:54
URL: http://madelein.se/
Postat av: yvette

Firar inte Andres familj påsk ?
jag har fått för mig att de är katoliker !

Svar: Firar och firar, vi är inte direkt såå troende någon av oss... ;)
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-13 @ 10:31:07
Postat av: Jenny

Jag tror han kommer på tisdag. :)

2014-04-13 @ 14:44:10
URL: http://smyckenmedomtanke.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback