LEK VEGAS PARTY!

God dag!
 
Nu har jag hunnit sova i i alla fall 30 minuter medans Olivia sov, lite kaffe på det här så är jag fit for fight igen.
Nu var tanken att vi ska slå in grabbarnas paket till imorgon :)
Vi hade en del grejer kvar som vi tänkte köpa till dem, i klädesväg, men det hinns med sen ändå.
Jag tänkte beställa vår/sommarkläder på nätet och sen får dom komma när dom kommer.
(Behövde ju inte ens bli födelsedagspresenter.)
 
Nu bjuder jag på kalasbilderna från i lördags, och så kommer gårdagens bilder lite senare idag.
 
Jahop, i lördags så firade Danilo & Jonathan sin 4-årsdag på Lek Vegas med sina kompisar.
Alla barnen var jätte taggade och glada, så som dom har väntat!
 
 
Hur bra som helst att ha kalas på ett lekland.
Man slipper allt fix och dona inför kalaset, det är bara att dyka upp, ha roligt, fika och sjunga, leka lite till och åka hem.
(Nja nästan, man måste betala också innan man går, mindre roligt, haha...)
Men annars så tar personalen hand om allting.
 
Här lektes det för fullt, rutchkanan var dock nyligen polerad för alla ungar flög fram i den som bara den. 
Andresåkte med Olivia i famnen och det var tur att dom inte flög av. Livsfarlig och många slog sig blåa i pannan och rumpa i den kanan. Så pass att Andres fick gå och säga till dom i personalen.
 
 
Danilo hittade såklart bilen...
 
Nicole
 
 
Hajen var poppis bland barnen även denna gång och jag vet inte hur länge dom lekte och kämpade däri.
Dom var helt genomsvettiga iaf...
 
 
Grabbarnas kompis Lilia ♥
 
 
Leo
 
 
Saku & Ella
 
 
När dom ropades upp till discorummet där kalaset skulle hållas så var Olivia först med att ta plats.
 
Tiina & jag fick lura Nicole & Nea så att vi kunde ta bild på dem, så fort vi dök upp så gömde dom ansiktena med händerna, haha...
 
Pappan fick inte hjälpa lill Snuttis med glassen heller...
 
Jonathan ♥
 
Saku, Iris & Max
 
Vanessa
 
 
Robin, Jonathan & Max
 
Jag fick ju verkligen inte till några bra bilder med min mobilkamera. Så fort jag tog utan blixt så blev det jätte mörkt. Tog jag med blixt så blev det för ljust! Give me a breake!!!
 
Tusen tack till Henna som skickade några av dessa bilder till mig! ♥
 
Mina älsklingspojkar! ♥♥
 
Olivia & jag
 
Andres, Olivia och Andres äldste son, Diego
 
 
Olivia var verkligen på G på leklandet. She had the time of her life! :D
Tur att hon hade en pappa med sig som kröp med henne överallt i ställningarna Smiley 
Och syskon som höll henne sällskap.
 
 
TACK till er alla som kom och firade Danilo & Jonathan!!! 
 
 d

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken trevlig blogg och härliga barn :)

2014-04-09 @ 22:29:08
URL: http://virrmamman.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback