♥ I väntan på Bebis... ♥

Längtan efter lillebror i magen är galet stor just nu.
Vi alla är nyfikna på honom nu.
 
Hur kommer han att vara? Hur ser han ut? Vem kommer han att likna?
Vad ska han få för ögonfärg?
 
Längtar till att få hålla honom, pussa på honom, gosa och krama.
Nicole frågade mig igår om hon fick köra vagnen med bebis i.
Varje dag klappar dom min mage och säger hej till sin lillebror.
Danilo & Jonathan säger att snart fyller dom 4 år och efter det kommer lillebror. Olivia "klappar" eller rättare sagt banka på magen och säger "vauva!" (=bebis) som om hon var värsta stora tjejen själv... Vanessa funderar mest på vad han ska heta och Jonathan är bekymrad vart han ska sova då sängen fortfarande står i källaren.
"Visst är det min lillebror där mamma?" säger Jonathan och tittar på min mage. ♥
 
Jag hittade Olivias gamla overall som tjejernas docka hade på sig, den tog jag fram och ska tvätta till lillebror.
Den ska han få ha under kalla sommarkvällar.
 
 
Det är inte så långt kvar tills han kommer till oss. ♥
Jag är i vecka 33 + 6 idag, ca. 3 veckor kvar bara. (om jag får igångsättning)
Vagnen har inte kommit ännu, men jag hoppas att den kommer i veckan.
Namn har vi inte heller. Stackars Torgny som är helt namnlös.
Jag kan skriva en lista på vad vi har tänkt för namn så får ni säga vad ni tycker ;)
 
En dikt jag hittade på Google som är så fin ♥
 
 
Vi Älskar dig bebis! ♥
Dina syskon väntar otåligt på dig...
 
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Inget är som väntans tider :-)

2014-04-01 @ 20:24:33
URL: http://madelein.se/
Postat av: Alexandra

Härligt inlägg, härlig dikt <3

2014-04-01 @ 20:26:21
Postat av: Mummu

Rakastan 💖💖💖💖💖.

Svar: Rakastan 💕❤
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-01 @ 20:58:04
Postat av: Hanna

Jodå, kommentaren kom fram. :)

Det är fint med mig. Mår så mycket bättre nu. Jätteskönt. Tack för att du frågar.

Plugget går jättebra och det är så roligt. Är lite orolig bara att man inte ska klara det. Det är ju inte helt lätt, men det ska nog fixa sig. trivs så bra och det känns verkligen helt rätt. :)
Långa dagar bara och det är jag inte riktigt van vid, så man hinner ju inte med allt på samma sätt som innan, men det kommer man nog snart in i.

Vilka himla fina bilder på barnen. Helt underbara! :)

2014-04-01 @ 21:56:32
URL: http://www.grimmestam.com
Postat av: Kvartettmamman

Hej på dig. Tror att jag läst din blogg förr men att jag blev av med din bloggadress. Men här är du ju, hihi. Så nu skall jag börja kika in här igen på mina lediga stunder :)

2014-04-01 @ 21:57:59
URL: http://kvartettmamman.blogg.se
Postat av: Putzi

Vilken fin dikt, gick rakt till mitt hjärta <3
Du tar alltid så fina och härliga bilder på era barn :)
Kram

2014-04-01 @ 22:24:18
URL: http://putzisblogg.blogspot.se/
Postat av: Helena H

Vilka fina bilder på lilla gänget du fått. :)

Svar: Hhi, tack <3
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-01 @ 22:48:30
Postat av: Ida

Men vad söta barn du har!

2014-04-02 @ 08:27:29
URL: http://tobehappy.blogg.se
Postat av: G I N A ~

Så söt overall! :)

2014-04-02 @ 08:41:11
URL: http://kissen.se
Postat av: Sandra

Åh så mysigt med väntan på lille bebis och lillebror *KÄRLEK*

2014-04-02 @ 08:59:24
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Inger

Älskar att läsa din sida och se bilder på dina fina barn. Tänker ofta på min farmor när jag ser barnen. Hon fick barn samma år som du - fast för 100 år sedan! 1908 föddes Anna 25/4, 9/7 1909 Oscar, Tvillingar 11/10 1910, Anders och Gunnar, Anders var min pappa, 21/4 1912 Valdemar. Sedan hinner du lite före henne, för hennes nästa barn föddes inte förrän 2/3 1915. Hennes sista barn föddes 20/10 1917, Edvin.
Lycka till med bebisen!

Svar: Tack! :) va häftigt att fler får många barn tätt! hur har din pappa upplevt det?
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-02 @ 10:13:36
Postat av: Christina

Jag röstar på att bebisen får heta Theodor! Ett underbart fint namn och det passar så bra med era andra fina namn på era fina barn! :)

Svar: En av mina favoritnamn också!
Me & My Baby Dolls & Gravid

2014-04-02 @ 20:58:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback