Bildregn

Jag går igenom min blogg-mapp här just nu och insåg att jag helt glömt bort att lägga in bilder från grabbarnas egentliga 4-årsdag den 8/4.
Vi hade ju kalas efter kalas helgen innan det, så dessa bilder hamnade lite fel...
 
Grabbarna fick öppna sina presenter från oss och dom blev såå glada!
Danilo fick sin efterlängtade bil med husvagn, Jonathan fick Spiderman dräkten han velat ha och lite annat smått och gott.
Mummu & Puua kom över på födelsedagsfika och så sjöng vi igen.
 
 
Danilo har lekt med sin bil varenda dag...
 
Alla ville låna Jonathans spiderman kostym...
Smiley
Vanessa...
 
...Nicole
 
Jonathan älskar sin krok!
 
Olivia bara var :D
 
 
Här ser vi något som vi inte ser så ofta.
Nicole sitter med Puua!
Han brukar jämt reta henne , och hon retar tillbaks. ♥
 
 
Senare den kvällen kom barnens farbror Oscar och kusin Emilio och hälsade på också.
Vi åt middag ihop, och tjejerna fick ta grabbarnas bord och stolar till köket och sitta där :)
 
Kusin Emilio och Danilo
 
Fasiken var surt med dessa mörka och dåliga mobilbilder!
Längtar tills jag kan köpa mig en ny systemkamera... ♥
 
Nu vaknade Olivia och vill att vi ska leka.
 
Spiderman Jonathan en tidig morgon...
 
 
Tre av fem tittar på film... 
 
Vanessa spelar lite gitarr...
 
Och Olivia har hittat micken... (Jag misstänker att hon har ärvt sin pappas "sångröst")Smiley
 
Jonathan har varit hemma hos Mummu & Puua och ritat... tror inte att han hade något papper då han hade ritat över hela sig.... Glad var han över sina master pieces ändå.
 
 
Bjuder på två bilder på Vanessa & kusinen Felicia från stugan också.
 
 
Mera på ingång!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka mysiga bilder :)

Kul att räkna ner dagarna till bebisen kommer nu :)
Själv har jag halva tiden kvar ;)

2014-04-16 @ 13:48:26
URL: http://msn.blogg.se
Postat av: Tommy

fina bilder

2014-04-16 @ 17:16:30
URL: http://tomatens.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback