Besök och utelek

Och så var helgen slut.
Alla barn sover och jag känner mig frestad att göra detsamma, meeeen jag ligger här och äter en Tiptop istället och tittar på TV.

Jag har bytt blöja efter blöja ikväll. Lillemans mage har satts igång ordentligt och han bajsar och bajsar!
(Jag vet, viktig info!)

Jaa-a vad har vi gjort idag då?
Barnens storebror Micael kom för att hälsa på med sin fru Pat och hennes bror Mike. Det var jätte länge sen sist och Olivia visste inte riktigt hur hon skulle bete sig. När Micael (<--- Olivia kallar honom för "Kicke") gav henne en bulle blev han snabbt godkänt.




Idag har det varit jätte fint väder så på eftermiddagen gick vi ut, mötte upp brorsan, svägerskan och deras barn och satt vid en lekplats.



Olivia är förtjust i sin morbror Stefu, hon vill jämt ta med honom till ställen och drar jämt i hans hand för att få med honom. :)


Hemma hann vi äta tacos till middag och sen kom barnens farbror Oscar och kusinen Emilio och hälsade på nya familjemedlemmen. ❤

Emilio & Bebis

Olivia ville också gosa
:)



Bebis fick jätte fina kläder från farbror Oscar, tack så jätte mycket!!! ❤

Och nu går mina ögon i kors...  Måste ladda mobilen nu- imorgon ska järngänget till dagis och vi ska till Huddinge för hörseltest och träffa barnläkaren.

Har ni haft en bra helg?
Massor med kramar//Satu

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Full fart! Imponerad med allt du har omkring dig! Men massor av glädje o kärlek ger väl ork❤️

2014-04-27 @ 22:44:58
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Stort grattis till lilleman!

2014-04-28 @ 06:46:56
URL: http://madelein.se/
Postat av: Alexandra

Du har nog en sån härlig familj! Så glad att jag hittade din blogg :)

2014-04-28 @ 07:04:09
Postat av: Anita

Så himla fina bilder :D

2014-04-28 @ 13:02:01
URL: http://siliiins.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback