♥ Bebis 1 VECKA! ♥

Och så har det REDAN gått en vecka sen våran fina skatt föddes. ♥
Är inte det det här som kallas att tiden bara flyger förbi så vet jag inte vad det är!
Världens goaste bebis har funnits hos oss en vecka redan, snart är det en månad, två, tre... och sen kryper han här, sitter och snart som det är kan han gå! Ok, riktigt så fort går det nog inte men ni förstår hur jag menar Smiley.
 
I en vecka har han förgyllt allas våra liv, gjort våran familj ännu mer komplett och kärleken växer sig starkare och starkare för denne lille grabb för varje timme, för varje dag som går. Hur man kan älska någon såhär mycket, det är helt obeskrivligt.
 
 
Mina barn, alla mina 6 barn är det mest dyrbaraste och värdefullaste, vackraste jag har. Jag skulle kunna göra allt för dom. Tänk att just jag har fått bli mamma till dessa barn. Jag är så stolt och tacksam. ♥
Nu tror ni säkert att allting är jätte harmoniskt och alltid helt underbart hemma hos oss. Think again.
Så är det verkligen inte. Dessa barn bråkar precis som alla andra syskon, det är sällan alla är sams- tyvärr och det driver mig till vansinne. Men jag älskar dom inte mindre för det. (Jag blir bara gråhårig snart och detta evigt dåliga samvete över att klaga och tjata är inte kul!)
 
Hur tufft det än är så är allt tusen gånger värt det, för det är det här jag lever för. ♥

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så sant det du skriver!! Det bästa man har. Mina är vuxna nu o jag har fått 1 barnbarn. Så härligt!! Att mitt barn har fått ett barn som ochså är en del av mig! Helt otroligt,, lycka till med allt!,,,,

2014-05-01 @ 00:30:46
Postat av: Therese

Åh du har verkligen en superfin familj!
Är fortfarande nyfiken vad den lille ska heta:)

2014-05-01 @ 02:00:49
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Annster

Förstår att kärleken till sina barn måste vara enormt :)

2014-05-01 @ 03:54:33
URL: http://annster.se
Postat av: FAMILJEN LINDVALL, MAMMA TILL 3 SMÅ TROLL OCH MIN RESA FRÅN FETMA TILL NORMALVIKTIG. DET HÄR ÄR VÅRAN VARDAG!

Ja tiden den går verkligen fort! känner lika dant med min lila som redan har hunnit bli 7 månader det var ju nyss vi låg på bb :)
Det är jättekul att följa er här på bloggen, hur hinner du med att uppdatera så mkt varje dag ?! ;) kul att läsa iaf ta hand om er och njut nu av denna tid som går såååå fort! kram Linda

2014-05-01 @ 08:49:52
URL: http://lindvallfamiljen.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej! Jättefin blogg satu!
Jag är bara lite nyfiken, hur går det med namnet på bebisen??
Tycker personligen mycket om namnet Julian men det är ju helt och hållet erat beslut :)
Tack och hej/ emelie

2014-05-01 @ 09:35:39
Postat av: Bella - mamma till 4 flickor <3

Åh, vad fina barn du har.. Har läst din blogg ett tag, men kommenterar för första gången nu. Ni verkar vara en sån mysig familj =)

2014-05-12 @ 14:28:10
URL: http://sweetbella.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback