Vinteroveroller till 4 av 5- CHECK!

Idag kom paketet från Lekmer som jag klickade hem i förra veckan!
Däri låg 4 st vinteroveroller, 3 par byxor och en tröja till Olivia.
På köpet fick jag "loppi-påsen" med lite gott och blandat i: shampoo, balsam, olja, badleksak, popcorn, nån kräm mm.

Idag var jag och Snuttis hos min syster, hon åker till USA på lördag (hon kommer missa dopet) så hon fick prova min köänning och så passade jag på att sno en tavla från henne som jag tyckte skulle passa så fint i vårt kök.
Ni får se den imorgon.

Nu har jag en massa tvätt att vika, så det är väl dags att ta itu med det....


Kommentarer
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Oo vad kul med paket..
Ser gärna bilder på overallerna sen..ler..
Kram Camilla

2013-09-02 @ 20:36:09
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Anna

Så fina barnen är! =)

Tävla om ett fint Pearls for girls armband =)

Postat av: Mamma till 4 ungar♥

Å vad skönt att vara ute i god tid! Jag är sämst på det:)
Hoppas ni har en fin dag!

2013-09-03 @ 12:53:50
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback