Övnings-gå-skor & 9 månader idag!

Lillsnuttan blir 9 månader idag!
Om bara 3 månder är det den stora 1-årsdagen (behöver jag säga att tiden bara flyger iväg?)
Helt galet är det ändå. Min lilla bebis håller på och blir stor. Typ.
 
Letade fram Nicoles gamla lära-gå-skor, som hon fick när hon började prova på att gå och som även Vanessa har övnings gått med. Nu är turen över på Olivia.
Dom är nog liiite stora just nu, hon skulle behöva skor i strl 19 och dessa är strl 20.
 
Olivia utvecklas i rasnade takt. Nu står hon själv utan stöd i korta stunden, men ramlar ganska snabbt sen på rumpan.
(tur att hon har blöjan) Och den senaste veckan tar hon emot endast en hand när hon ska gå. Förut har hon vägrat att ta ett enda steg om man inte höll henne i båda händerna.
 
Hon är 9 månader idag- och tandlös.
 
Som ni ser ska hon ställa sig upp mot allt!
 
Se, här fångade jag henne på bild!
 
Nu ska vi iväg och handla!
 
P.S Jonathan är iväg på äventyr med Puua, han fick nog av att vara hemma. Och prickarna har torkat, så ni som ville ha smittan får vänta till slutet av nästa vecka då förhoppningsvis resten fått det! ;)

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Vad charmig, tiden springer verkligen iväg

2013-09-19 @ 14:10:25
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Jenny

Vilken fin familj du har! Jag blir så glad över att se att ni är aktiva med barnen, de som har förutfattade meningar om familjer med många barn borde verkligen läsa din blogg!

Jag är lite nyfiken på vilket/vilka barn du tycker utgjorde den största "skillnaden"/omställningen i er familj? Jag har själv fyra barn (8, 5, 3 och 1,5) och tyckte att det var barn nr 2 som var den största "chocken" men det vore kul att höra vad du känner. :)

2013-09-19 @ 19:36:37
URL: http://smyckenmedomtanke.blogg.se
Postat av: mummu

Puss på min snuttana, .Rakastan.♥

2013-09-19 @ 20:54:42
Postat av: Emelie Petersson

Hihi, hon är så söt :-)

Sv: Tack snälla du :-) Vad roligt att du gilla mina mössor :-) Jo, tack det är bara bra med mig. Hur är det själv? Ha en trevlig kväll!

2013-09-19 @ 21:20:15
URL: http://syrum.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback