Nytt Hemma

Jag älskar heminredning, det är ingen hemlighet och nu har jag shoppat lite på min favvo affär In & Finn. Jag fick ju ett presentkort dit när jag fyllde år, så jag tänkte visa er vad som fick följa med mig hem
Smiley
Maria Montazami "Tassel"
 
När Danilo såg den så klappade han fint på den och sa allvarligt med sin gulliga röst: "Häströven, mamma?"
Ehhh... HÄSTRÖV!? Dude! Tack för den!
 
Äntligen har jag vart och köpt fler ramar och lagt in kort, nu börjar vårt foto-vägg ta fart. Jag älskar det här, varje bild för med sig ett väldigt speciellt händelse, känsla.
Wall of memories- memories for life.
 
Två ljus...
 
Stolsdyna... (dock inte från In & Finn)
 
Och den här tavlan blev jag helt kär i (Andres fattar inte grejen med den) men den stod i syrrans vardagasrum och jag snodde den från henne. Thanks sis!
Den passar perfekt i vårat kök!
 
Det här är nytt, ja inte Olivia då, utan hennes kläder.
Det är dem här kläderna som Abuela och Abuelo köpte till henne som jag lovade visa er. Älskar färgerna!
 

Jag och syrran satt och pratade om det här en dag, att när hösten börjar knacka på dörren så vill man ju så gärna handla lite nytt, boa in sig lite... men så kom vi på att det är så nästan jämt! Vår, sommar, höst, vinter! Hahaha...
 
Jag är superglad över mina present kort som jag fick i present, tack till er alla som var inblandade!
Jag har fortfarande shopping kvar i både Gina Tricot och Vero Moda.Smiley

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jösses vilka fina ljusstakar, vill också ha :).

Svar: Jag tyckte också att dom var jätte fina, finns på In & Finn :)
Me & My Baby Dolls

2013-09-05 @ 10:42:05
Postat av: Viktoria

Va fina saker du köpt! Fotoramarna e det en enda stor som sitter ihop? Va kostade den i såfall?
Jag har köpt en sån fast mindre, men vill ha fler :)
Inn & Finn finns den på fler ställen än inne i Stockholm?

Svar: Nej det är inte en enda stor, det är nog... 4 tavlor, olika mängder med bilder :)Den finns på nätet också inochfinn.se
Me & My Baby Dolls

2013-09-05 @ 10:46:27
Postat av: Viktoria

såg det nu! fint är det i alla fall :)
Kan inte du ha en bloggträff eller något liknade, skulle vara så kul o träffa dig/er :)

Svar: Kanske skulle vara nått ;)
Var bor du?
Me & My Baby Dolls

2013-09-05 @ 10:55:35
Postat av: Maria

Tänk vad barn kan få till de ibland, tänkte mest på häströv :-).

Svar: I know!!! :/
Me & My Baby Dolls

2013-09-05 @ 12:26:27
Postat av: viktoria

utanför Uppsala så det är inte så långt!
Fast jag har ju ingen blogg eller så. Men har FB.

2013-09-05 @ 12:28:48
Postat av: Johanna

Jag älskar tavlan! Vet du vart din syster har köpt den? :-)

Svar: Lafinesse.se ;)
Me & My Baby Dolls

2013-09-05 @ 12:43:23
Postat av: Angelica fyrbarnsmamman

Vad roligt att du hittade in till mig. Du är varmt välkommen igen :)

Alltid roligt att få shoppa.

2013-09-05 @ 13:14:47
URL: http://tvattlapp.blogspot.se/
Postat av: Karolina

Haha jepp varje årstid och däremellan!

2013-09-05 @ 15:56:37
URL: http://karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback