Kvällen innan Dop

Phew vad stressigt det blev här framåt kvällen. Det tog en evighet innan vi äntligen kunde åka och handla allting inför morgondagens dop.
Men nu är allt klart som kunde göras idag, och imorgon börjar dopet klockan 10:30. Det ska badas, fixas hår, klippa och måla naglar, kläs på och försöka få lillsnuttisen att sova en stund så att hon inte är ledsen i kyrkan... Och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig ännu.

Vi har vart på lokalen och fixat, smörgåstårtorna fick inte plats i kylskåpet där så dem fick vi ta hem igen. Kameran är på laddning (<---viktigt!) och Anna har lovat att vara mamarazzi i kyrkan :).

Köpte en mega påse med plockgodis till hela familjen som jag är supersugen på NU, men jag orkar inte hämta...

Får bli en mysdag imorgon hoppas jag, för ikväll vart det så sent i lokalen och det var dags för barnen att lägga sig efter en stund på soffan.

Åh vad jag saknar min syster redan nu, och hon har inte ens åkt ännu.
Så ledsamt att hon inte kan vara med på dopet, hon flyger till USA imorgon i en vecka för en mässa med 135 andra hudterapeuter runtom i Sverige.
Vi hinner ses och kramas imorgonbitti då hon ska hämta en klänning från mig.❤

Nu kollar jag en stund på American Pie- the wedding innan jag slocknar...
Imorgon är en stor dag för Olivia, men ärligt talat är jag så glad att den är över sen!

Ha en fin helg, Pusu/ Beso!😘
(=puss på finska & spanska)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lycka till idag :)
Tyckte också vi hade stressigt, blir så mycket som ska göra i sista minuten och mer än man trodde det skulle bli. Men kul med dop :)
Va fin Olivia är :) kram

2013-09-07 @ 13:13:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback