Att fotografera alla barn tillsammans....

Pheeew det är verkligen inte en enkel match att ta bilder på alla barnen samtidigt kan jag lova!
Det fick vi göra häromdagen inför en enkät till Vi Föräldrar gravidtidningen.
Frågan var vad man är rädd för inför förlossningen, om man var rädd att bajsa på sig tex, hur mycket man tänkte på det osv.. Glamouröst, i know. Men så behövde dom en bild på mig och barnen, samt en bild där jag har gravidmage.
 
Några petar på näsan, Jonathan dröjer och står sen i bara kallingarna för han har just pissat på sina byxor på toaletten (!) Nicole är tjurskallig och drar iväg, Olivia har precis skitit ner sin tröja och vi har ingen extra, och nu ser jag att Bessas byxor är trasiga också. ... svetten rinner och man försöker le med sin instabila leende.
Familjen cirkus, here we come!
Say cheeze!
 
Bra bild, Vanessa drar ju verkligen på sig sin naturligaste leende... och Jonathan fattas.
 
Eeh... nej.
 
Hmm...
 
Och så drog Nicole och resten började bli rastlösa... och petar på näsorna.
 
Bessas min är oslagbar!Smiley
 
Olivia vill vara med på bild iaf!
 
Ett nytt försök då...
 
OK, dom här två vart någorlunda bra!
 
 
Eller vad tycker ni?
 
Jag fick ta in två av mina vänner också till samma tidning, men dem fick en annan fråga, en fråga om vad man väljer att ha för namn till sitt barn.
Taru & Camilla, vad kul att ni vill vara med :) Good luck!
 
P.S Här kommer länken till Expressens nät-sida som Nicole & Vanessa var med i. Den ser dock lite annorlunda med, min bild är t e x med i tidningsformen, men inte på nätet. Kanske lika bra, hahaha..
 
http://www.expressen.se/halsa/friska-och-pigga-barn---sa-haller-ni-er-krya/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden längst ner blev jätte bra!

2013-09-05 @ 15:56:22
Postat av: Pernilla

hahahaha...vilka härliga bilder o så jag skratta...känner igen de där...
hahaha...
kram på re :)

2013-09-05 @ 16:02:29
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Tack för att jag fick vara med..:-D
Har hela kvällen till utmaning nu att få alla på kort.haha
Får se om vi lyckas.

Jättefina bilder..
Kram Camilla

2013-09-05 @ 16:10:23
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Kaffehörnan

Charmiga modeller, jättebra fotograf

2013-09-05 @ 20:45:20
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Helena H

Ni är en sån härlig familj ju! Åh vad jag önskar att jag fått varit med och smygtittat när ni tog de bilderna. Hihi :)
Tycker alla bilderna är bra på olika vis. Inte alltid den där alla tittar snällt in i kameran som är den bästa. :)
Ha det bäst.
Kram till hela familjen från Söderhamn

2013-09-05 @ 21:50:37
Postat av: Mamma till fyra pojkar

Du är vacker!

2013-09-05 @ 22:02:39
Postat av: Maria

Bilden längst ner, där ser ni alla glada ut, de är inte lätt att få alla barna med på bild o få de riktigt bra, har själv 5st alla under 6år.väldigt bra skriven blogg, trogen läsare.

2013-09-06 @ 07:22:36
Postat av: Maria

Bilden längst ner, där ser ni alla glada ut, de är inte lätt att få alla barna med på bild o få de riktigt bra, har själv 5st alla under 6år.väldigt bra skriven blogg, trogen läsare.

2013-09-06 @ 07:34:00
Postat av: Camilla ♥ 130510

Men bilderna blev iaf otroligt charmiga :D

2013-09-06 @ 10:27:10
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Michaela Morrell

Jag hoppas att du vet att du är en otroligt vacker Mamma och vilka fina barn! Jag blir alltid varm i hjärtat när jag ser en lite större syskonskara än "medelsvensson"!

Jätte fin blogg! Här blir man ju fast ett tag! :)
MVh/Michaela
www.MichaelaMorrell.com

2013-09-06 @ 11:22:44
URL: http://www.MichaelaMorrell.com
Postat av: sara

Hej har sagt det tidigare och säger det nu med du har otroligt söta barn ♥ jag undrar är du gravd eftersom du skrev och en bild på där jag har gravidmage ??? Bara lite nyfiken heheh kram

Svar: Hehe, nejdå, dom ville ha en bild när jag var gravid med Olivia ;)
Me & My Baby Dolls

2013-09-06 @ 11:43:09
Postat av: Kimsan

Nej inte det lättaste kan jag tänka mig, dock har våra barn varit väldigt duktiga då vi tagit familjefoto, och fotografen är lika förvånad varje gång över hur smidigt det gick :). Antar att hon fick längre fikarast när vi var klara :)

2013-09-06 @ 19:42:27
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se
Postat av: Anonym

härliga bilder!!jättefint. verkligen älskar att läsa din blogg!!

2013-09-07 @ 18:54:10
Postat av: pernilla

härliga bilder!!jättefint. verkligen älskar att läsa din blogg!!

2013-09-07 @ 18:55:01
URL: http://misssdifferent.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback