Ååååka pendeltåg....

Imorgon ska järnjänget till dagis efter denna lediga planeringsdag och då hinner jag blogga lite mera, just nu är jag bara galet trött och huvudet håller på och sprängs...

Idag har vi vart ute på äventyr. Åkt både buss, tåg och tunnelbana. Barnens allra första gång. 



Lakritspipor och Kardashians, vilken avslut på denna dag!❤



Shit nu börjar jag se dubbelt, dags att avsluta, men jag var ju bara tvungen att testa denna nya blogg App, hur mycket bättre som helst!

Natti natti❤

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin blogg du har och framförallt fina barn!

Lycka till med familjelivet!

Mvh Linn

2013-09-11 @ 22:23:00
URL: http://raur.blogg.se
Postat av: mamma till en liten ängel i himlen

så otroligt fin barn du har :)

2013-09-11 @ 22:41:28
URL: http://insidanshemlighet.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback