VIP- kväll

Dagarna går fort och nu är det fredag igen. Barnen är lediga och tittar på film nu medans Olivia sover. Det är deras lugna stund på dagen och då varvar de ner sig med en film, annars skulle lill snuttis aldrig få sova ordentligt med deras oljud.
Jag passar på att äta min frukost här framför datorn, hinner ju inte äta samtidigt som barnen för då ger jag Olivia sin morgon gröt.
 
I onsdags åkte vi till saong U-Zone´s VIP-kväll. Andres skjutsade dit oss och vi plockade upp Mummu också.
Såklart kom jag inte helt själv, jag hade två av mina svansar med mig- Nicole & Vanessa.
Dom hade rullat ut röda (eller var det rosa) mattan vid entren och så serverades man bubbelvatten/champagne och de 30 första som kom fick med sig en goodiebag. Såklart hade vi tajmat att vi skulle hinna få den, haha..
 
Inne på salongen fanns en massa bra erbjudanden på deras produkter och så fick man testa olika produkter också och fråga om allt möjligt. Det bjöds på god mat och efterrätt. Jätte mysigt.
 
Träffade många vänner också, kul att ses sådär!
 
Vanessa & Nicole satt en stund i lekhörnan, men det dröjde inte en lång stund innan Nukke inte ville vara själv längre. Hon hängde efter mig eller Mummu och till slut ledsnade hon och ville hem. *suck* Bessa var som vanligt med och trivdes som fisken i vattnet med en massa folk omkring.
 
Massa erbjudanden på produkter. Kolla på den där mascaran- Double Ego. Den ger både volym och längd genom att vrida på toppen av borsten så blir den antingen kort eller lång.
 
Jag satt och åt på frisör stolen och sen plötsligt kommer salongens frisörska- Lisa och ville testa lite produkter på mitt hår. Volymspray och krustång på rötterna för mer volym- i need it!
 
Där ser man mig med Linda också =) På bilderna under- Linda & Mummu & tjejerna, jag & Mummu,
Jag och syrran samt en bild som Nukke tagit på henne och Mummu.
 
Dom hade en utlottning där också, 3 priser delade ut och Mummu vann första priset!
 
 
Tack för VIP-kvällen allihopa!
Och Sweetie, tack igen för presenten!

Kommentarer
Postat av: Sweetie

Åh cutie då, inget att tacka för! ❤️
Tack till alla inblandade för en riktigt härlig kväll hos dom bästa!
Riktigt nöjd med sakerna som jag fick med hem!
Satu, aj löv jo!! Lots! ❤️❤️❤️

2013-10-11 @ 14:06:47
Postat av: Karolina

Hemsidan är www.u-zone.se

2013-10-12 @ 20:11:04
URL: http://karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback