Robins 2-årskalas

God kväll!
Idag har vi vart och firat Robins på hans 2-årsdag inne i stan.
 
Födelsedagsbarnet Smiley
 
Twinsen med storebrorsan Diego & Nukke & Bessa som försöker fånga ballonger
 
Olivia var supertrött när vi kom dit... Trivdes bara hos sin pappa och mig, ingen annan fick ens titta på henne för länge för då började hon gråta...
 
Sen fick barnen sätta sig vid kalasbordet och så sjöngs det för Robin. Såklart hade han en Spiderman tårta, han är helt galen i Spiderman.Smiley
 
Jisses vad många paket han fick! Det var Spiderman i alla slags former =) och han tittade storögd på allt han fick medans nästa paket las framför honom och skulle öppnas. Han har en massa att leka med när han kommer hem. :)
 
 
Ja, Olivia somnade där till slut, och varm kändes hon också...:(
 
Översta bilden: alla på storebror Micael. Och Jonathan som försökte råna honom på små pengar, han är helt tokig i små mynt... På mellanbilden äter Danilo godis med sin storasyster Patricia och på understa är Robin utklädd till Batman.Smiley
 
Lite bus...
 
...Och så tog Robin en liten tårta paus igen :)
 
Vi var där klockan 14 och åkte vid 18:15. Först var det barnkalas och senare kom släkten. Hann inte prata så mycket med Andres sida av släkten då vi var tvugna att gå, Andres skulle gå och spela poker med grabbgänget.
 
Kolla på den här bilden, love it.
Andres med sin sonson.
 
Melina tog några bilder på mig & Olivia, tyvärr så blundar hon på alla kort...
 
 
Andres skjutsade hem oss och åkte iväg. Vi har badat, ätit godis (det är lördag!) och tittat på tv. Allihopa sover sen ca. 1 timme tillbaka och jag njuter av lugnet. Hade velat sitta uppe hur länge som helst, men jag känner tröttheten vila på mig som en stor sten. Jag uppskattar denna egen tid, det gör jag verkligen. Tråkigt att behöva sova bort det!?
 
Tack till Diego & Shabnam och Robin för allt gott ni bjöd på! Supergott!
SmileySmiley
 
Nähej, nu är det nog dags att stänga av datorn och kanske moffa i sig lite mer godis innan läggdags.
Hoppas att det går bra för mitt stora hjärta på pokern, än har har inte kommit hem iaf.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

fin blogg :) bara en fråga: hur många blogg poäng har du?

Svar: 106 400 just nu :/
Me & My Baby Dolls

2013-10-06 @ 00:20:23
URL: http://jonza.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback