Playtray´s bloppshop

Hello vänner!
Jag kom i kontakt med Playtray (www.playtray.fi) där dem säljer playtray brickor till Stokke´s matstolar.
Då jag har en matstol som Puua gjorde till Nicole när hon var bebis (som nu har gått i arv till lillsyrran) så var detta inget jag tänkte på, dock har jag hört mycket bra om dem.
 
Det jag fastnade för att dom även har en blogg där dom i samband med bloggen säljer använda och nya märkeskläder för barn.
 
Detta är en finsk hemsida, men blogginläggen skrivs ofta på både finska och svenska.
Dom erbjöd mig att testa deras kläder och med posten några dagar senare kom dessa två t-shirts av Ralph Lauren, hur snygga som helst!
 
Tvillingarna var jätte fina i dem.
 
Tack för denna chans!
 
Besök gärna deras bloppshop och fynda!!
http://bloppshop.fi/shop/
(Ni bloggare kan höra av er till dem om ni vill göra samarbete :))

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback