På skojakt!

I förra veckan har vi varit på skojakt!
Barnen behövde nya gummistövlar och nya vinterskor.
 
På Intersport hittade vi vinterskor som sägs vara bäst i test med att hålla fötterna varma och torra.
Viktigt att fötterna inte är kalla.
Dom hade inte grabbarnas storlek inne, men det är beställt och ska komma under veckan som kommer.
 
Nicole & Vanessas skor:
 
Olivia fick också lite varmare skor som jag tyckte var jätte söta.
 
Och så in i Skopunkten i jakt efter gummistövlar.
Andres hittade direkt några fodrade, all round gummistövlar som klarar av kyla och blask superbra också.
Jag hade ingen talan där, han ville köpa det.
 
När vi skulle gå ut så hade Jonathan på sig de nya stövlarna och jag undrade vart hans andra gummistövlar var.
Han berättade att han hade lagt dom nånstans i en hylla. Greate... Då var det bara gå och kolla igenom alla hyllor efter hans gamla stövlar... Jätte lätt!
Men så såg jag en hylla med precis likadana gummistövlar som dom hade, och där låg hans stövlar också, fint på rad.... Kunde inte hålla mig för skratt... Hans var ju lite skitigare dårå så...
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena H

Vi har också haft Super Fit till Linnea, både i känga o stövel. Toppen är dom! En ullsocka på foten bara så klarar dom sig hela vintern, fast det är -20 grader.
Olivias känga var ju jättegullig. :)
Ha det bäst.
Kram från Järvsö(Söderhamn)

2013-10-19 @ 13:46:30
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback