Lek bland lövhögarna

Våra barn älskar att leka bland löven- sparka på dem, kasta och stoja.
Gissa om dom var glada när vi var hemma hos Mummu & Puua häromdagen och kusinerna Emma & Sebastian kom, och så gick dem ut för att leka och kratta löv med Puua.
 
Jag kunde inte hålla mig, (dels för att Nukke tjatatde om att ag ska komma ut och titta) så jag tog med mig kameran och gick ut för att ta lite bilder.
 
Vänta lite nu... fattas det inte några barn här...?Smiley
 
Jonathan hade gömt sig under löven!
 
Och efter ett tag dök det upp ännu en liten trollunge!
 
Haha, jag hade helt missat att Bessa bus var där också.
När hon ställde sig upp började hon grina- då hade hon tappat bort sin sko bland löven nånstans...
 
Tyckte att den här bilden blev ganska rolig, kolla på Jonathan som ska dyka i bland löven..
 
Lövkrig!
 
Visst har hösten sin charm.
Snart har alla löven fallit och allt löv försvinner.
Läste på Aftonbladet att till helgen kan det komma snö här. Förstår ni, SNÖ!
Är det inte liiite för tidigt? Smiley
Vet inte om jag är riktigt redo för det ännu. Men kommer det så kommer det, vare sig man är redo eller inte.
 
Förresten- Jag är på jakt efter en vinteroverall till Olivia, men har inte hittat något bra. Har ni några tips??
 
Nu hör jag att tvättmaskinen är klar med sitt, dags att flytta över till tumlaren.
När Olivia vaknar så ska hon och jag äta lite lunch.
 
Time to get to work!
SmileySmiley

Kommentarer
Postat av: Helena H

På Barnens Hus hos oss hade de förra veckan när jag var in en jättefin overall för 199:- ist för 499:-. En Fixoni. Fanns i blå eller mörkrosa med stjärnor på. I vanligt fall så är jag inte så mycket för när det är mycket mönster men denna var riktigt snygg. Skulle köpt en direkt om Linnea varit liten. Var tossar med som man kan ha när de sitter i vagnen, ist för stövlarna. Även Didriksons hade bra priser nu där.
Här kom det snö igår kväll och det har legat kvar hela dagen idag. Är ju inge mycket direkt, men blev ljust o fint tillsammans med alla trädens härliga färger. :)
Ha en bra helg.
Kram från Järvsö (Söderhamn)

Svar: Tack för tipset! Måste kolla upp om Barnens hus är kvar här i närheten ;)
Me & My Baby Dolls

2013-10-18 @ 16:11:48
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback