Dyrt, men snabba puckar

Tjohej här var det snabba puckar!
Jag, Vanessa, Olivia & Danilo var ju iväg till ett annat dagis i tisdags för att ta nya kort och igårkväll fick jag koderna redan. Jag har vart inne och kikat på bilderna och valt ut det jag vill ha.
 
Vanessa fick ta om sina bilder, då man såg bara halva ögat pga. glasögonen, och sen var det några riktigt närbilder, där man bara ser ansiktet. Så hon fick testa igen, och tyvärr så fick hon stå och ta bild utan sina glasögon för att han int fick till det med bländaren, skärningen på glasögonen gjorde det svårt. Men det gickm  bra, och hon blev hur söt som helst. Smiley Danilo tog sina bilder igen då han hade vattkoppor i ansiktet sist och även lilla Olivia fick ta bilder.
 
Jag var verkligen superglad precis när jag loggade in på studiobus hemsida. Ända tills jag såg priserna.
Are you F***** kidding me?!Smiley
 
Jag tänkte ju beställa förstoringar (30 x 45)  så att jag kunde byta ut bilderna som vi har på väggen nu. samt beställa gruppbilderna.
- 2 295 kr!!
 
Kollade precis på ett annat ställe där man kan beställa förstoringar, som posters och där kostade det 49 kr bilden!
Och på studiobus 399- st!
Förra året beställde jag ju dagsibilderna i digitalform, och jag ska kolla om jag gör så i år med, och därefter förstorar jag dem... Ska räkna lite på det och prata med Andres. Tråkigt att dom tar så mycket i betalt... Men, men... bara att gilla läget. Det blev iaf fina kort.
 
 
Fick dessa bilder från min bror Stefu på hans barn- Emma & Sebastian.
Hur fina är inte dom? Och så stora dom har blivit! STOPPA TIDEN!
Smiley
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja usch vad dyra de är skol/dagiskorten :( vi som har sju barn skulle kunna lägga en hel förmögenhet på dessa bilder.
Tänkte fråga om du vet var din vän köpt den fina ugglekoppen. Skulle så gärna vilka köpa en sådan till min vän :).
Ha en fin dag

Svar: Den är köpt från Lagerhaus :)
Me & My Baby Dolls

2013-10-17 @ 13:16:35
URL: http://www.familjenellison.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Jag valde förstoringar på 20x30 på 2 barn, Leya fick inte ta kort för hon var inte skriven på dagis.
Och 4 mindre på varje barn till far föräldrar och faddrar. Och får betala 800kr per barn. + att vi måste ta kort på Leya separat för vi vill ju ha på henne med såklart

Svar: Va knasigt att Leya inte fick ta bild, Olivia fick. Visst är det dyrt- heeelt galet!
Me & My Baby Dolls

2013-10-17 @ 19:44:37
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Lotta H

Så tråkigt att dom sätter såna priser på kort, som dom ju FÖRSTÅR att alla förlädrar vill ha på sina älsklingar.. Dålig stil!

Tyvärr har vår förskola, sen typ 4-5 år tillbaka, slutat ta enskilda kort på barnen! Så himla tråkigt! Vi har alltså inte fått ett enda enskilt kort på våra barn från förskolan, bara gruppbilder.. Det är också tråkigt...
Ha en skön fredag! :)

2013-10-18 @ 07:31:26
URL: http://bakningifokus.blogg.se/
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Jösses vad dyrt..

Här köper jag bara det stora kortet,scannar in rsten och mailar till anhöriga så dom själva skriva ut.ler..
Blir dyrt ändå..
Nu har vi inte tagit på dom 2 minsta då vi missadeset på skolan och på dagis får vi inte ta det..
Så tråkigt,bu måste vi försöka hitta en fotograf som kan ta på dom o det är inte lätt här uppe ..

2013-10-18 @ 11:13:29
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback