Det är dax

Nu är det dags igen och det var inte en dag för tidigt kan jag lova er! 
Utväxten ser hemsk ut!
Varför ska man se ut såhär för?
 
Idag skämdes jag att visa mig ute... Hade nog inte hunnit kolla mig i spegeln alls när jag gick ut....
Utväxt i en slarvig knut, tights med benvärmare (ja ni hör ju?!?) gympaskor och en stor pösig tröja. Helllloooouu???!
 
All cred till er som orkar fixa till er varje dag med att platta/locka håret, ha snygga kläder, snyggt smink och högklackat.
Jag föredrar tights och sneakers. Såå mycket bekvämare, högklackat är superfint men så obekvämt när man har små barn att springa efter.
Men jag borde förnya min garderob lite.
 
Visst känner jag att jag har "glömt bort mig själv" mitt i vardan. 
Jag glömmer bort att jag faktiskt är Satu- kvinna och fru och inte bara mamma.
 
Flera av er efterlyser fler bilder på mig och jag undrar... 
Syns jag inte tillräckligt på bloggen?
Visserligen är det jag som är familjens/släktens mamarazzi och jag står jämt bakom kameran, men lite har jag väl vart med?
 
15 minuter kvar av färgningen...

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag tycker du är med både här o där :)
Varför kör du inte blondspray ist? Den kör du bara i på utväxten o fönar varmt så blir det ljust :)

Svar: Äsch, det är så enkelt med toning + att jag inte äger någon fön :D
Me & My Baby Dolls

2013-10-29 @ 21:37:22
URL: http://www.dianisen.blogg.se
Postat av: Kaffemorsan

Känner igen mig i det du skriver, min utväxt är hemsk. Och min klädsel förfaller.
Kul att du hittade till min sida förbi hittade jag hit:)

Trevlig kväll:)

Postat av: Diana laurila

Haha, tänkte mest att du slipper ha färg i hela håret :) det e åxå enkelt att spraya i o ha en solig dag, bleks av det å. Lika i solarium :)

2013-10-30 @ 11:46:02
URL: http://dianisen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Känner en till som borde fixa utväxten... Får ta hjälp av min käre man då värk i armar och axlar gör att jag inte kan själv,

Lika samma med kläder, tights går jag jämt runt i, på fötterna foppa- tofflor, hemskt hemskt,

2013-10-30 @ 14:15:11
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback