Åkpåse

Jag har tänkt på detta med åkpåse till vagnen. Nu har Olivia en filt och sin footsack, och det funkar.
Sen så kom jag på att hon har sin mjuklift (Quadrolift) som hon hade som bebis som man ska kunna bygga omn till en åkpåse.
 
Idag tog vi en titt på det...
 
JÄTTE enkelt med Olivia som ska "hjälpa" till med allting...
 
När vi hade gjort allt som stod på instruktionsboken och vi fått till en åkpåse så ändrade jag mig snabbt.
Det var inte så jag ville ha den. Jag ville ha en åkpåse, inte en hård och kantig sitt insats.
 
Sen så hittade jag en av syrrans barns gamla åkpåsar som jag ska ha i vagnen sen när det blir kallt. Den blir nog bra.
 
Näe nu ska jag plocka fram lite fler extra kläder till grabbarna, samt namna dem innan vi går iväg till dagis.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Är du säker på att du gjorde rätt? Har haft quadroliften som åkpåse åt båda mina barn men då tog jag bort överkanten som jag ser du lämnat kvar på den nedersta bilden:) tack för superbra blogg!Kram:)

2013-10-07 @ 15:52:54
Postat av: Louise

Hei Satu! Precis som den andra kommenterat så måste nått ha blivit fel.Har också använt quadroliften till åkpåsen och den blir precis lika mjuk som en vanlig åkpåse.Hoppas du får utklurat hur man gör :)

2013-10-07 @ 17:55:17
Postat av: Helena H

Jag som älskar vagnar var ju tvungen att gå in på Emmaljungas hemsida o kika (eftersom jag inte har nån lift hemma såklart) och där finns instruktionsvideo där de visar liften i olika "formationer". Där syns det att den inte har nån hård kant runt upptill, precis som de här ovan säger. Fast fråga mig inte hur man gör för det framgick inte av videon. Haha :)
Men ärligt så tycker jag den ser klumpig ut nedtill mot för en vanlig åkpåse...så jag skulle nog haft en vanlig ist. Men jag kan ju ha fel förstås. :)
Kram från Söderhamn

Svar: Jag håller med, den såg lite klumpig ut. Hmm... måste nog kolla om och vad jag gjorde för fel. Jag följde ju instruktionerna :)
Me & My Baby Dolls

2013-10-07 @ 22:35:04
Postat av: Anna

Det är smidigt med åkpåse. Jag hade det till alla mina tjejer.
Då vet man att de har det varmt & mysigt i vagnen!!

Läst att ni haft vattkoppor. Jag bävar för dem. Ingen av mina tjejer har haft det än. Och nu blir twinsen snart 6 år!!
Jo tack vi mår bra.
Det är fullt ös medvetslös hemma hos oss.
Det går i ett. VI håller på att ska starta en utbyggnad av vårt hus.

2013-10-08 @ 07:03:32
URL: http://bjornbarsanna.blogspot.se/
Postat av: Diana Laurila

Köpte åkpåse på köpbarnvagn.se . 298kr, jättefin. Kika in där vettja, för det priset är överkomligt :)

2013-10-08 @ 07:18:12
URL: http://www.dianisen.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback