Vanessas bästis ♥

Vanessa kom till mig nyss med min mobil och frågade om jag kunde ta en bild på henne och hennes bästa gose-kompis. Hon eller Jonathan har aldrig varit den som vill ha nån snuttefilt eller gosedjur bredvid sig när hon/han ska sova (till skillnad på Nicole, Danilo & Olivia) men nu på sistonde ska Mimmi vara med varje natt.
 
 
Olivia försöker klättra upp på Jonathans säng nu och jag hör Nicole:
 
"Men Olivia! Kom ner nu, du vet väl att du inte får klättra upp här, nu beteder du dig som en liten flicka. Du kan gå, så nu är du en stor tjej!" Hahaha...
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Nu har jag kikat runt lite här hos dig med och vilken härlig familj du har. Verkar finnas så mycket kärlek hos er <3

2013-11-08 @ 19:42:17
URL: http://lottizdays.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback