Sjukstuga

God söndag allihopa!
Hur mår ni?

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men vi har legat i sjukstuga här hemma.
Grabbarna och Olivia har varit dunder förkylda, Nicole och Vanessa var magsjuka hela fredagnatten.
Och igår var det min tur, och jag höll på hela dan och hela natten.

Magsjuka är det äckligaste jag vet, nu är det första gången jag får i mig nånting, Andres kom precis med en knäckebröd till mig. 

Igår innan magsjukan slog mig så kom Mummu hit för att vara med Nicole, Vanessa och Danilo medans vi åkte och handlade. Jag handlade lite farsdag presenter och tillbehör för att göra tårta.

Vad händer egentligen, jag som aldrig brukar vara sjuk har varit riktigt dålig två gånger denna vecka!?
Min lukt och smaksinne har fortfarande inte kommit tillbaka, näsan är supertäppt... I've had better days, med andra ord.

Nu ska jag äta mitt knäckebröd, dricka en massa fruktsoppa och sova samtidigt som Olivia, SEN lovar jag att komma tillbaka med nya krafter!
Blir nästa arg på mig själv över såna här trpkiga klago-inlägg!

Ill be back 😊



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det går nog en riktig seg förkylning just nu. Långdragen hosta o nästäppa. Har varit förkyld nu i 1,vecka o nu har det drabbat mannen. Vi har inga småbarn hemma. De är utflugna . Magsjuka vill jag inte ha!!! Krya på er!!!!

2013-11-10 @ 10:45:19
Postat av: Hjördis Pedersen

Usch då det låter inte bra, om alla hade kört med den regeln att hålla sig hemma 24timmar efter en maginfluensa så hade den slutat att cirkulera, men vissa människor går ut dagen efter den är slut eller lämnar barnen på dagis. Hoppas ni snart blir friska, fortsätt krya på er, och försök att ha en trevlig söndag. kram

2013-11-10 @ 11:06:57
Postat av: Sandra 4 barns mamma

Krya på er alla!
Här har vi varit förkylda i flera omgångar och är det något som inte gått över än så är det den jobbiga hostan.. Men magsjukan är nog den som är värst så den hoppas vi att vi slipper!

Stor Kram från Sandra.

2013-11-10 @ 11:39:17
URL: http://blogg.loppi.se/thefamily/
Postat av: mummu

Krya på dig älskling. Rakastan. ♥

2013-11-10 @ 12:39:00
Postat av: Malin, gravid med tvillingar

Usch! Krya på er allihop! Många kramar!

2013-11-10 @ 13:17:14
URL: http://Malinhedblom.blogg.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Seg förkylning som går nu.. Elias låg sön- onsdag förra veckan och i Tirsdags kväll blev Leya dålig med hög feber (snorig 2 veckor )
Som gravid har man ju sämre immunförsvar ( jag har alltid blivit jätte dålig runt v 30. ) peppar peppar, än så länge har jag klarat mig. Har ju bara 6 veckor kvar till bf så hoppas jag slipper för de brukar ju sitta i lääänge som gravid.

Hoppas du frisknar till snart

2013-11-10 @ 13:46:54
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Linda

Hej på er! Vad tråkigt att ni blivit sjuka hela gänget, hoppas verkligen att ni snart blir friska... Jag är också ganska förkyld så det är väl nåt som går runt nu. =) Jo jag tänkte på en sak, är inte täppt näsa ett graviditetstecken? å det kanske är lillhjärtat i magen som får dig täppt och att det inte går över? Har för mig att jag läst det nånstans men jag kan ha fel.. Hoppas ni haft en trevlig helg ändå trots sjukstugan och krya på er nu hela gänget!

2013-11-10 @ 14:47:40
Postat av: Rebecca

Vad jobbigt :( krya på dig/er! Jag är jättefrisk i vanliga fall (peppar peppar) MEN just under graviditeter och amning har jag åkt på allt möjligt skit :( immunförsvaret är svagare och det är lättare att bli sjukt. Seg söndag fast vi firar trippelt (fars dag, dotterns dopdag och vår bröllopsdag :)) minsta vaknade 5.15 (!!) tur hag kunde slumra på soffan till 7. kram

2013-11-10 @ 18:26:08
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback