Magbild och Natti natti

Onsdagkväll och jag har precis kommit upp ur ett varmt bad, har tonat håret igen.
Låg där säkert över en timme och bada läste bloggar och kikade på Facebook med mobilen. Skönt med egen tid sådär, och på kvällarna är det ju som bäst.
 
Barnen sover sen en tid tillbaka, när jag nattade dem så tog jag några bilder. Samma sak nu när jag skulle se till dem efter mitt bad så tog jag bilder när dem sov. Älskar att titta på dem när de sover. De driver mig verkligen till vansinne ibland, men dom är det bästa och viktigaste i mitt liv.
 
Före....
Glada grabbar!
Efter...
Utslagna hjältar.
Denna dam började med sina kvällsfasoner igen. Först så fick jag inte gå efter våran kvällsrutin vid sängen för hon skulle sjunga några sånger för mig och tog i för kung och fosterland. Sen skulle jag låsa hennes örhängen. När jag hade gått så kom hon ut och sa att hennes örhängen bara "råkat lossna" (fast vi vet att det inte är sant.)
Äntligen kom hon till ro och somnade.
Denna tjej tar en lång stund på sig att somna. Hon har sjungit julsånger för fulla muggar och ropat efter mig ett X antal gånger.
Olivia somnar jämt på två röda.
 
Va jobbigt att komma och störa nattsömnen med blixten från kameran, wops..
 
Här kommer en (bättre?) bild på magen idag- vecka 16 + 0.
 
 
Nu ska jag krypa ner i kojs, känner mig jätte trött idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Stort grattis till bebisen i magen. Så mysigt. :-)

2013-11-27 @ 22:24:24
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fin mage! Det känns som magen kommer fortare & fortare för vare graviditet. Är det så!
Visst är de söta nr de sover :-) Känner likadant för min & ja jag ahr oxå smygit in med kameran & fotat när de sover :-D

2013-11-28 @ 07:17:39
URL: http://bjornbarsanna.blogspot.se/
Postat av: Alexandra

Fin masu! Känns som att din graviditet går snabbt när man följer med så här "vid sidan om". Skönt att du mår bättre den här gången! Led själv av hyperemesis med nr 4 o var flera gånger inne på dropp då varken mat el vätska hölls i. Så vet hur det känns...

2013-11-28 @ 07:53:27
Postat av: Mariahusetfullt

Så är det här med att ibland tar det verkligen lång tid att få alla att somna. Några somnar fort men någon ska baaaaraaaa först :) ibland kan man bli smått galen. :)

Härligt när det är lite livat ibland. Det får ju inte bli för lugnt. :)

(Nu har jag bytt blogg till loppi)

/ Maria husetfullt

2013-11-28 @ 10:24:18
URL: http://blogg.loppi.se/husetfullt/
Postat av: Anna

Så roligt att läsa om trotsiga barn eftersom man ibland undrar om det bara är ens egna som är som vildar ibland ;-) härligt :). Så otroligt fin mage du har. Är i v13+1 och hmmmm har då ingen gravid mage bara en massa extra hull ;)

Svar: Magen kommer ;)
Haha, det är verkligen inte bara dina barn som är som vildar, här har vi trots nissen Jonathan som glömt sina öron här och där och ska göra precis som han vill... suck.
Me & My Baby Dolls

2013-11-28 @ 13:27:21
Postat av: Emma

Oj , vad stor mage du har den här gången ! Säkert att nummer två inte gömt sig i magen ? Superfin mage iaf :)


Dina barn verkar så duktiga , hur får du alla att lyssna och vara så väl uppfostrade ? Min benjamin är OMÖJLIG , säger emot och verkligen sätter lock för öronen !

Har du tips på hur jag ska få honom att lyssna ? Hur gör du ?

2013-11-28 @ 14:21:22
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback