Hämtat hem tjejerna

Efter dagis läming hann jag vika och lägga undan tvätt, sätta på en ny maskin, tömma diskmaskinen, bädda sängar, plocka undan saker och sopa upp allt grus från barnens skor från hallen. Och så hann jag lägga Olivia och hon hann somna i 10 minuter och sen ringer dem från dagis.
 
Nicole & Vanessas avdelning hade gått till Gropen för att leka och tjejerna dom hade snurrat på en leksak, och då snurrat alldeles för fort och länge, så Nicole blev yr och kräktes.Smiley
På dagis så sa Vanessa att hon också ville gå hem varpå fröken säger att hon kan stanna kvar, det är bara Nicole som mådde illa och kräktes. Och vad gör Bessa bus då? Hon spyr hon också! Fixat och klart.
 
Så det var bara att ta upp Olivia och hämta hem dem. *suck*
Nu sitter tjejerna och tittar på Disney Junior och jag försöker få Olivia att sova mer, men hon är inte med på noterna. Och då sov hon ju bara i 10 min. Come ooon!? Smiley
 
Jag hade en massa mail att ta itu, fix med viktiga papper och beställa julklappar. Jaja, det ordnar sig nog.
Hon sover då kanske efter maten istället...?
 
Nu kör Olivia och Bessa runt med bilen.... oj oj oj vad Bessa ser sjuk ut. NOT!
 
Tänk att det är vecka 13 + 0 för mig imorgon... då kommer första magbilden också.
Nu är kaffet klart!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida

Tack så mkt! :) GRATTIS till er oxå till eran 6:a ännu en gång! Hur gammal kommer er äldsta dotter att vara när den lille föds?

Ja du, jag vet i tusan när jag ska ta tag i bloggandet igen. Jag är så kass på att komma på vad jag ska skriva om och sen känns det inte som tiden finns där ännu! Men men.. Jag ska försöka att komma igång igen så fort jag kan! Bloggens utseende måste ju fräschas upp en aning oxå.. Hahaha! ;)

Svar: Hon kommer att var 5 (!) men hon fyller 6 i slutet av Maj ;)
Me & My Baby Dolls

2013-11-05 @ 11:16:16
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Taru

Haha vilket härligt kaluffs Olivia har... håret står så fint upp :)

Krya på kramar till Nukke o Bessa!

2013-11-05 @ 11:45:05
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida

Oj det va inte dåligt, 6 barn på 6år ju! :)
Vi kommer få 4 barn på mindre än 5år. Vi har ju bf i maj och äldsta sonen fyller 5år den 23 juli! =)
Jag kan tänka mig en 5:a sen oxå.. Hihi ;)
Vad tror du/ni att det blir för kön?

2013-11-05 @ 11:53:22
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida

Vilken fin header! Kan du inte hjälpa mig med min? ;)

2013-11-05 @ 12:02:11
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Tina


GRATTIS till underverket:)
Följer din blogg varje dag, och du är född
att vara Mamma! Du är så go, och man "ser"
hur mycket du älskar dina barn.
Och så ser du det där "lilla extra", som inte alla
människor ser, där är du unik:)

2013-11-05 @ 12:16:01
Postat av: Evar

Väldigt snygg frilla!

2013-11-05 @ 12:22:24
URL: http://fxluftgevar.blogg.se/
Postat av: Lovina

hittade din blogg, nu är jag helt fast vid den! du är stark som klarar av så många barn! go girl!! :D älskar din blogg.

2013-11-05 @ 13:03:49
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Älskar Olivias hår :-)

6 barn på 6 år är inte illa. Får jag fråga vart du får orken ifrån att faktiskt hinna med + att du hinner gå ut och leka med barnen. Hur lägger du upp "jobbet"?

Jag har snart 4 barn på 5 år och jag hinner inte ut på em.

2013-11-05 @ 13:11:01
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: mummu

Satu,,vilken fin header,värkligen. ♡♡♡♡♡♡

Svar: Oliko se hyvä?? LOVE U!
Me & My Baby Dolls

2013-11-05 @ 13:27:09
Postat av: Sandra mamma till 4a.

Vilken super fin header!
Inte förens NU kunde jag se skillnad på Jonathan & Danilo :-D

Kram från Sandra

2013-11-05 @ 13:40:30
URL: http://blogg.loppi.se/thefamily/
Postat av: Åsa

Grattis!
Vissa stunder är jag grymt avundsjuk på Dig,
sedan inser jag min begränsning, jag skulle pga sjukdom ej fixa så många barn, Du gör ett fantastiskt jobb!
Lycka till!

2013-11-05 @ 15:33:02
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Postat av: Maria

Åh vilken fin och rolig blogg. Hit kommer jag gärna fler gånger =)
haha ja barn vet verkligen hur dom ska göra för att man ska följa deras pipa =)
Ha en bra kväll!

2013-11-05 @ 16:11:50
URL: http://www.mariamalmgren.se
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida

Oj har du skaffat en ny header igen, FIN! :)
Det vore super schysst om du ville hjälpa mig med min.. Jag ska försöka fixa lite bilder på barnen när jag har tid! :)
Ska jag mejla dom till din mejl sen eller?

2013-11-05 @ 17:23:45
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Carolina

Stort grattis till nya bebisen! Måste dock fråga HUR orkar du med så många barn? Och hinner?
Jag har bara två och har fullt upp, inte en chans i världen att jag skulle orka med fler!!

2013-11-05 @ 18:10:56
Postat av: Camilla

Jag är så imponerad av dig som vill och orkar skaffa så många barn. Är nte många jag känner eller vet som orkar fler än tre.
Jag har "bara" 4 barn, men hade gärna skaffat fler om inte min man sagt nej :/
Vi sågs i gropen i somras och min dotter Nicole pratade med dig och dina barn :)

Önskar dig lycka till med Lill bebisen :)

Svar: Hej!Jaa, jag kommer ihåg er! =) Du hade också barnen tätt?
Va kul att du har hittat hit :) Vart bor ni?

Och P.S TACK! :)
Me & My Baby Dolls

2013-11-05 @ 18:27:40
URL: http://c-Lindroth.blogg.se
Postat av: Camilla

Kul att du minns oss :) våra barn är jämngamla :) mina är 6, 5 snart 3 och snart 10 månader :)
Bor i vh :)

2013-11-05 @ 18:53:01
URL: http://c-Lindroth.bloggplatsen.se
Postat av: 7 barnsmamman

Grattis!
Vad underbart med en liten till ;)
Vilken kanonfin bild på er tillsammans! Du/ni har jättefina barn.
Jag läser din blogg varje dag :) och tycker att du verkar vara en helt fantastisk mamma. Du passar verkligen till att ha många barn.

Svar: Tack snälla!!!<3
Me & My Baby Dolls

2013-11-06 @ 07:46:21
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback